Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

30 Minutes or Less előzetes

2011.04.22. 12:18 koimbra 5 komment

Ruben Fleischer a Zombieland után a 30 Minutes or Less vígjátékkal érkezik, amelyben Jesse Eisenberg karakterére bombát szerelnek és ha záros határidőn belül nem rabol ki egy bankot, akkor bizony jön a nagy bumm. A srác Chethez (Aziz Ansari), a legjobb haverjához fordul, vele indul végrehajtani a feladatot. Danny McBride, Nick Swardson, Fred Ward, Michael Pena, Bianca Kajlich láthatóak a mellékszerepekben. A forgatókönyvet Matthew Sullivan és Michael Diliberti írták, akik eddig még nem sok szkriptet tudtak felmutatni, bár előbbi papírra vetett egy dokumentumfilmet, amely a stand up-ra épít. A vígjátékot Amerikában augusztus 12-én mutatják be, magyar dátum egyelőre nincs.

Címkék: trailer vígjátékelőzetes 30 minutes or less

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr352847248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2011.04.22. 12:52:20

Jesse Eisenberg karakterére fullra ugyan az,mint a social networkban. De én bírom :) Nekem a zombieland egyáltalán nem tetszett,szerintem túl sok volt benne a semmit tevés,a csajok meg teljesen feleslegesek voltak benne. Remélem jobb lesz :)

nyuszisz 2011.04.22. 12:54:26

Én is nagyon bírom Jesse Eisenberg-et! Az indiai meg nem a Weedsből van? De lehet csak olyan egyformák nekem ezek az indiaiak :)

nyuszisz 2011.04.22. 13:12:58

@koimbra: sejtettem, hogy csak egy hasonló karakter :)
süti beállítások módosítása