Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Poszter A végső állomás 5-nek

2011.05.10. 09:40 koimbra 2 komment

Tegnap láthattátok A végső állomás ötödik részének az előzetesét, ma pedig a posztert vehetjük szemügyre. A koponya természetesen kötelező elem és az ötöst is feltüntetik, már csak egy jó szlogen hiányzik. A legutóbbinál a Rest in Pieces volt, amit a frappáns Nyugodjék vérében -re magyarítottak. A legutóbbi felvonásban a Halál már nem a véletlenekre épített, pedig pont ez volt az ezt megelőző részek szépsége.

Címkék: poszter sequel final destination final destination 5

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr432892424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fatal Error! System Halted! 2011.05.10. 10:36:34

Jajj..
Anno az első részt izgalmasnak találtam egész addig a jelenetig, amikor a fickót megfojtja magát a fürdőszobában, mert elcsúszik valami löttyben. De amikor a lötty elkezdett visszafolyni, mintha akarata lenne, a wc alá.... abbahagytam a filmet.

Azóta csak az egyes részek kreatív halálnemeit néztem meg:)

COLT 2011.05.10. 21:31:31

@Fatal Error! System Halted!: Én is így vagyok vele, majdnem napra pontosan 5 éve elkezdtem még nézni egy unalmas péntej éjszaknán a filmet, de addig jutottam. Ellenben a 4-en gondolkoztam hogy a 3D miatt megnézem, de helyette végül a Piranha 3D-t megvártam. Majd most idén kiderül hogy Piranha, vagy végső állomás lesz-e. Egyébként a halált mutatják valamelyik filmben is?:D(végső állomás sorozat).
süti beállítások módosítása