Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Shark Night 3D poszter

2011.05.24. 10:40 koimbra 19 komment

Melyik volt a legutolsó cápás horror, amelyen jól elvoltál, illetve megérte a ráfordított időt? Ezt követően tegyétek fel magatoknak a kérdést, hogy mennyire vagytok elégedettek David R. Ellis rendezői munkásságával. Ha a Kígyók a fedélzeten (Snakes on a Plane) és a Mobil (Cellular) tetszett, akkor esélyes, hogy ez is az lesz. Ellis 3D-ben készíti a filmet, Sara Paxton, Chris Zylka és Joel David Moore a szokásos történetbe csöppentek bele, egy laza hétvégére vágynak, aztán jönnek a vérengző cápák. Szeptemberben számíthatunk a produkcióra.

Címkék: 3d poszter shark night

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr452928278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2011.05.24. 11:01:01

Ezt a csajt én is elkapnám és megharapdálnám. XD

COLT 2011.05.24. 11:17:10

@countrypecos: Nem kicsit:D

egyébként eléggé faszántos ez a poszter:D Mondjuk a cpáa felemásan néz ki kissé, de azthiszem hogy elviselem majd 3dben:D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.24. 12:13:33

@countrypecos: sztem is jó csaj.
Félek ez a film olyan lesz, mit a legutóbbi piranha...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.24. 12:41:34

@koimbra: én nem annyira, de ezt már írtam, meg meg is vitattuk. ;)

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2011.05.24. 12:44:50

A Snakes on a Plane nevetséges volt, a Mobil szimplán komolytalan.

COLT 2011.05.24. 14:13:59

@ForgerON: se a Snake on planet nem láttam, se a mobilt, de asszem nem vesztettem sokat. A legutóbbi PIranha nagyon megosztotta a közönséget. Igazából én nekem tetszett, mondjuk 3D-be néztem, anélkül valszeg nekem se jött volna be, mert igazából attól volt szórakoztató, mástól nem:D max a sok jó csaj lesz ami eladja a 3DD-t, megezt.

icevox 2011.05.24. 17:43:33

A poszter mehetne a falra simán :D
Én jól szórakoztam az említett két filmen a kígyós igazából semmi extrát nem takar de a Mobil szerintem nagyon is jó film lett legalábbis úgy rémlik már rég láttam, lehet ma meg is nézem. Manapság meg egyre kevesebb az olyan film amit nem a szép csajok meg esetleg a 3D ad el de az átlag embernek(amerikainak) ez már bőven elég szóval ezt kell szeretni.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.05.24. 18:11:17

A cápa a kedvenc állatom. Na meg az öcsém:D Na,de komolyan...engem nagyon érdekel, odavagyok a cápis filmekért,mindenképp megnézem.

COLT 2011.05.24. 19:03:02

@mutant: Sanda gyanúm azért az hogy ebből se lesz akkora klasszikus mint a 75-ös klasszikusból...:D

Petikebacsi 2011.05.24. 21:17:58

A post első részében feltett kérdésre egyértelmű válasz a: the reef! Nagyon jó kis cápás film volt,a színészek nagyot alakítottak, kiválóan le lehetett olvasni az arcukról azt a pszichikai terhet,ami így az emberen ilyenkor rajta lehet :) Előtte csak a deep blue sea-t tudnám felhozni, más éppkézláb cápás film így az elmúlt évekből nem is nagyon jut eszembe!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.24. 21:45:09

Utolsó szórakoztató nézhető cápás film szerintem is a Deep Blue Sea volt, legalábbis ez ugrik be. Ezen kívül a komolyabb művek, pl. az Open Water vagy a Reef nekem nem tetszettek.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.24. 21:46:48

@koimbra: hát a deep blue is csak neccesen volt jó...

Globetrotter2014 2011.05.25. 11:22:53

a DBS ben egy db jó jelenet volt. Aki látta szerintem tudja mire gondolok...

COLT 2011.05.25. 13:04:32

A háborgó mélység nekem anno tetszett, talán még moziban láttuk faterral, de nem biztos, lehet hogy keverem valamivel.

mutant · http://universal.blog.hu 2011.05.25. 18:20:01

@COLT: Nem,persze..de szerintem nem is ez a céljuk:) Viszont a Háborgó mélység ilyen témában egy nagyon kircsi film!!;)

COLT 2011.05.25. 18:30:42

@mutant: Persze, én is tudom, de akkoris:D Bár ha a piranha példáját nézem, hogy szórakoztatóbb lett mint az eredeti:D:D:D

Egyébként ja, a héborgó mélységnek speciel nagyon megnézném a folytatását mondjuk Imaxban:D

mutant · http://universal.blog.hu 2011.05.26. 17:49:21

@COLT: Sajnos nem járok Imaxbe:-/ Mert a páromnak rossz a szeme sajnos hozzá,így felesleges pénzkidobás lenne. Megbántani meg nem szeretném azzal,h én elmegyek külön:D A régi piranhát is szeretem. Az az igazság, hogy összehasonlíthatatlan a kettő. A Piranha 2 viszont...hogy is mondjam...agysorvasztó:D:D:D
süti beállítások módosítása