Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Még halálosabb a futam

2011.06.07. 19:29 koimbra 6 komment

A Halálfutam (Death Race) remake ugyan nem hozott túl sokat a mozikban, de annyi mégis csurrant-cseppent, hogy engedélyt adjanak a folytatásra. Az előzményfilmben Jason Statham helyett már Luke Goss nyomhatta tövig a pedált és próbálta túlélni a halálos börtönversenyt. Az Universal úgy döntött, hogy kell nekik és nekünk is a harmadik felvonás, Paul W. S Anderson tollából származik a forgatókönyv. Rendező még nincs, de a történések a mexikói sivatagban fognak zajlani, azaz ezúttal nem a sitten történik a halálos iram  A második rész folytatása lesz, Danny Trejo és Tanit Phoenix újra felbukkan.

Címkék: miújság sequel deathrace death race 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr492965429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

férfilélek 2011.06.07. 21:10:07

Nagyon fantáziátlan,kiszámítható szar volt már az első is.ha fizetnének sem nézném meg a másodikat.A harmadikról nem is beszélve.

icevox 2011.06.07. 21:55:52

Láttaam az eredetit is ami szerintem kicsit kaotikusra sikeredett de azért názhető volt a feldolgozás más sokkal befogadhatóbbra sikeredett nekem tetszett. A második rész is jó volt ha másért nem a csajok miatt :P Szerintem még egy harmadik részt elel bír a story de nagyon nem kéne erőltetni vagy max ha valami egészen új ösvényre terelik de ezt kétlem.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.07. 22:10:20

az első nem volt rossz, a második is elment szódával, a harmadik már nagyon izzadságszagú lenne...

Dean6 2011.06.07. 23:22:40

Első kifejezetten jó volt,a 2. egy ultragagyi hulladék.Annyi hülyeség volt benne,meg egy párszor belelógott a stáb is... inkább hagyjuk

Rolee83 2011.06.08. 04:46:11

Mindkét rész jó volt, nekem tetszett! A második rész(vagyis az előzményfilm)vége szépen összekapcsolta a történetet a Statham féle filmmel! Most a kettő közé hova akarnak beerőltetni egy történetet? Mikor ez így kerek! Akkor inkább folytatást csináljanak a Statham filmnek!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.08. 10:41:21

Én az eredeti változatot nem tudtam végignézni, nagyon gagyi:) Az új verzió szinte semmiben sem hasonlít rá, egy korrekt B film volt, a DVD-s folytatás sem volt rossz.
süti beállítások módosítása