Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Johnny English akcióban

2011.06.14. 22:16 koimbra 10 komment

A poszter akció-és kémparódiát ígér, az első rész is valami hasonló volt (sőt az volt). Rowan Atkinson Mr. Bean után újabb kelekótya figurát kedveltetett meg a néppel, remélhetőleg a franchise nem fullad ki a második résszel. De nézzük meg Atkinson fizimiskáját, már azon el lehet vigyorodni. Előzetes erre.

 

Címkék: poszter sequel johnny english 2 johnny english

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr752984637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2011.06.14. 22:22:59

Remélem minőségi lesz, és nem Mr.Bean szintű.

Shyllard 2011.06.14. 22:29:56

@Dean6: Namost: ?#!@°%/Ł?!, Mr Bean-nel képes volt három generációt megnevettetni, még a nagyszüleim is szeretik őt... És igen, Rowan Atkinson még mindig nagy ágyú, kevesen voltak/lesznek képesek felülmúlni őt... És ezt próbálom teljesen objektívan írni, ugyanis nekem sem Bean a kedvenc karakterem tőle, hanem a jó öreg Black Adder :D.... Dehogy "minőségi lesz, és nem Mr. Bean szintű."?! Tényleg nem akarok neten keresztül parasztoskodni...

Dean6 2011.06.14. 23:00:41

@Shyllard: Nem tudom láttad-e a Mr.Bean nyaralt c.filmet? ami hát nem volt túl jó.más felöl meg a minőségi alkotás azaz,amikor van rendes forgatókönyv,rendes történet.Rowan Atkinson játékán lehet nevetni.És ennyi.Ha meg nem akarsz parasztoskodni,akkor nem írtad volna oda...:S Ha meg ennyire feltud idegesíteni egy mondat...az idegbetegség előjele :D

Shyllard 2011.06.14. 23:11:09

@Dean6: Láttam és tetszett, mert tudtam, h egy Mr Bean filmben nem az ütős párbeszédektől és remek sztoritól fogok hasra esni :P Am meg nem idegesített fel annyira, csak, nah... Amúgy sem jön át sosem egy komment hangneme a neten, csak erről mindig hajlamos vagyok elfeledkezni... :S

Dean6 2011.06.14. 23:13:28

Az erő átjár:) Azért vagyunk emberek és nem állatok mert kulturált hangnemben tudunk vitatkozni és nem veszekedni :)Nem rég tudtam meg nagy különbség van a kettő között. :)

Dean6 2011.06.14. 23:16:52

Most nézem imdb-n,hogy benne lesz Pierce Brosnan is. Remélem jó lesz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.15. 08:18:20

mr beantől konkrétan rosszul vagyok, de a Fekete Vipera megvan díszdobozos dvdn azt meg annyira csípem.

Ezt a filmet, mármint az első részét még meg se néztem.

gisss 2011.06.15. 09:43:00

Fekete Vipera nagyfilmet a népnek!:D

suo tempore 2011.06.15. 10:11:56

az első rész is király volt, a bemutató alapján ez is várós

én nagyon bírom Atkinsont

COLT 2011.06.15. 10:51:17

@Shyllard: Egyet kell hogy értsek, bár tény hogy nekem Bean és Atkinson nagy kedvencem, emlékszem, az igazi katasztrófa filmre:D Hát azt agyon néztük faterral VHS-en anno és mindig szakadtunk rajta:D

Egyébéknt akármennyire látni akarom, úgy érzem hogy egy trailer meg egy jó kép nem adja el nekem a filmet, majd Októberben kiderül, az elsőt moziban láttam, ezt is ott fogom.
süti beállítások módosítása