Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Paranormal Activity 3 előzetes

2011.07.21. 20:07 koimbra 11 komment

Oren Peli pár ezer dolláros filmjét eredetileg be sem akarták mutatni, azért vették meg, hogy abból készítsenek egy újabb verziót. De azért bemutatták egy tesztközönségnek, akik valósággal paráztak rajta, így az a döntés született, hogy lefújják a feldolgozást és azt küldik a mozikba. Hatalmas sikerré vált az alkotás, ami természetesen magával vonzotta a folytatást. Mivel a második felvonás is jól termelt berendelték a harmadikat, aminek a rendezését a Catfish alkotói, Henry Joost és Ariel Schulman vállalták el. A film a parajelenség eredetét vizsgálja. Katie és Kristi (Katie Featherson, Sprague Grayden) fiatalkori énjére fókuszálnak. Amerikában október 21-én érkezik a mozikba.

Címkék: trailer paranormal activity horrorelőzetes paranormal activity 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr663087340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

COLT 2011.07.21. 20:35:19

Ugyanakkora rakat szar mint az első kettő.

Tipca 2011.07.21. 20:44:59

amennyire élveztem és paráztam az első kettőn, ez finoman szólva is gyenge ennyiből. persze már nem emlékszem a második előzetesére, lehet, hogy az is szar volt, a film meg ütött. ettől függetlenül nézős

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.07.21. 20:49:36

Az első nekem egy nulla volt, abszolút nem féltem rajta. A második után a harmadiknak nem adok esélyt.

Shyllard 2011.07.21. 21:22:12

Az egyet imádom, a kettő már kissé gyengusabb lett, de még élvezhető volt. Viszont ez a trailer elég jónak tűnik, enyhén parás sztem ez a Bloody Mary-s dolog :D Bár azt még mindig nem vágom miért kellett módosítani az első rész befejezését, jó volt az úgy, teljesen elrontottak egy csomó mindent, bár ezek szerint a 4. rész is borítékolva van, hiszen még be kell fejezni Katie ámokfutását. Várós ;)

damoqles 2011.07.21. 21:55:03

Komolyan mondom, szinte már sértő, hogy szerintük ettől kéne megijednem.

Dean6 2011.07.21. 23:23:51

Szerintem elég rosszak,de hogy sikeresek az biztos,a2.rész 3 millióból készült és hozott majd 180-at.Hülyék lennének nem folytatni.

COLT 2011.07.22. 09:26:46

Akkor azthiszem hogy elmondhatjuk: Ez a XXI. század Péntek 13-a.

I3eni 2011.07.22. 10:46:41

Én csak az bírom, amikor elkezdik mondani lüke osztálytársaim, hogy a filmet nem megrendezték, hanem talált felvételekről van szó... -__- anno ha emlékeztek volt egy film, az ideglelés... ott is ez ment. A filmet bemutatták a mozik, h minden amit látnak, megtalált felvételek... facebookra már ki se merem linkelni h PA3 Trailer, mert még valamelyik oda írja "ÚÚ!!! Találtak új felvételeket?!" Anyám... :D Még jó h kezdünk felnőni, itt a 18. év de még mindig itt járnak szellemileg :D

COLT 2011.07.22. 16:30:10

Na most várjunk, valaki okosítson ki engem, az elsőt nem láttam, de a második úgy hellyel közzel meg van. Nem valami olyasmiről szól ez a történet hogy ezek a barmok midnig valami olyan helyre költöznek amiket szellemek szálltak meg, és most éppen Bloody Maryvel akad össze a bajszuk? Mert asszem a kettőbe valami démon volt, ami megtámadta, aztán megszállta a csajt, az meg késsel ment a rendőröknek, én ezt már tényleg nem értem. Egyébként minnél többedszerre nézem meg, annál parásabb.

kotelhuzas 2011.07.23. 13:05:36

@COLT: nemnem, nem költöznek a szellemek köze. ő megy utánuk. a a'szem nagyanyjuk alkut kötött egy démonnal, aki most eljött az egyik gyerekért. (csak időközben felnőtt a testvérpár). most meg a gyerekkoruk lesz bemutatva
szerintem jó film.
az első résznek meg három befejezése is van. a rendőrös, amit láttál, nem feltétlenül kapcsolódik a második résszel

Szirmai 2011.09.02. 16:42:21

De bazzeg ne mondjátok már hogy nem jó ez a filmsorozat ?! Én kúrvára bírtam az 1. et meg a 2. t is.. és itt fikázzátok , hogy nem ijesztő.. -.- talán nem délben kell megnézni , mikor fény is van hangok kivüröl stb. este 11 kor nézzétek meg mikor tök kuss van kintről a házban már mindenki alszik és csak te vagy fent... nemtudom ha így néznétek azthiszem nem ilyen kommentek születnének!
süti beállítások módosítása