Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Parajelenségek 3 feliratos előzetes

2011.08.03. 21:05 koimbra 6 komment

A Paranormal Activity-ből annyi részt tudnak csinálni, amennyi jól esik. Nem kerül sokba, gyakorlatilag a marketing többe kerül, mint az elkészítése. A közönség zabálta az első felvonást, a második is szépen termelt, így érthető, hogy itt a harmadik és ne csodálkozzunk, ha jövőre újabb résszel érkeznek. Ezúttal a parajelenség eredetét mutatják be, azaz amolyan eredetszorit kapunk. Aki már az első két részen is halálra unta magát annak nem ajánlott.

Címkék: trailer prequel paranormal activity horrorelőzetes paranormal activity 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr663123640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Togos 2011.08.04. 10:19:20

A "Véres Mary" fordításhoz csak gratulálni tudok. Talán a "Véres Mária" ütötte volna egyedül.

Bloody Mary az Bloody Mary.

Tipca 2011.08.04. 13:06:06

Csak egy idő után unalmas lesz Katie és Kristie sztorija... ha lesz 4, remélem valami újat hoznak be

Edison-R 2011.08.04. 16:13:46

@Tipca: Hát én a 3. rész kapcsán arra számítottam hogy a tinicsaj elkezdi kerestetni az öccsét. :) Talán a 4.-ben az lesz.

COLT 2011.08.04. 16:30:01

Én láttam az előző kettőt angolul, dem ár kb. semmire nem emlékszem belőle, szívesen ovlasnék egy spoileres összewfoglalót. ÚGy emlékszem érdekes volt, csak a megvalósítás volt szar. Amúgy szerintem ez a 21. század péntek 13.a. minden évben új rész, ebből is lesz vagy 10:D

Roláj 2011.08.05. 15:59:19

Azt hittem hogy a 2. részbe a csajszi aki elment osztálykirándulásra azt fogja kísérteni a 3. részbe, mert az is meg idézte a démont a kis k***a az akkori csávójával együtt :DD

hruscsov 2011.08.25. 11:21:20

az első részben akkorát csalódtam, hogy ha előttem lettek volna a készítők akkor késsel vágtam volna ki az érzékszerveiket, hogy többet ne csinálhassanak ilyet. de amikor a 2.-ban néha meglibbent a függöny, vagy megmozdult a csillár (bele, bele pillantgattam). azt a végén a csaj egyenként mindenkit megölt és elvitte a kisbabát. legalább ugrott volna egyet a sarokkamerába, hogy mégegyszer megilyesszen vagy valami, de ő csak kisétált.
ezt viszont megnézem, ebbe lehet valami. már csak azért is kíváncsi vagyok rá, hogy ezek a marhák milyen magyarázatot találtak ki rá.
süti beállítások módosítása