Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hathaway a Batman 3 forgatásán

2011.08.04. 20:10 koimbra 13 komment

Egyelőre nem láthatjuk, hogy miképp fest Macskanőként, de hamarosan annak is eljön az ideje.

És még

Címkék: batman képben sequel batman 3 dark knight rises

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr683126325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zvladij 2011.08.04. 20:59:43

Az utolsó képen az kiaz? Kezében a maszk.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.08.04. 21:20:49

@zvladij: Elsőre azt mondtam volna, hogy Hathaway...de már nem tuti.

Egyébként a magyar cím: A sötét lovag - Felemelkedés

fountain 2011.08.04. 21:24:57

Képtelen vagyok elfogadni Anna Hathaway-t Macskanőként. Számomra ő a legrosszabb választás – így látatlanban, még Berry-nél is. Félek, nem fogok tudni túllépni a Neveletlen hercegnő, Elátkozott Ella, Zsenikém, Alice Csodaországban karakterekein. Beleivódtak az agyamba. Remélem pozitívan fogok csalódni.

Drex 2011.08.04. 21:34:05

Anne Hathaway már bizonyított,mint színésznő a Rachel Getting Married-ben,méghozzá olyannyira,hogy Oscar jelölést is kapott,úgy hogy nem kell szerintem ez miatt aggódni, megbirkózik ő ezzel a szereppel.

walter sobchak 2011.08.04. 22:22:09

@fountain: Hát van benne valami, de amikor meghallottam, hogy Heath Ledger fogja játszani Joker-t a Lovagregénnyel, Hazafival, Brokeback Mountainnal a háta mögött, hát egyből temettem a filmet. Aztán meg... Amikor úgy volt, hogy Rébusz lesz Batman ellensége az új filmben, és Robin Williams is szóba jött, már nem fanyalogtam, sőt vártam a bemutatót. Azért remélem, hogy Bane is elég jó lesz, meg a Macskanő Hathaway-jel.

L'Angelus 2011.08.04. 23:20:31

A Batman Kezdődik napalm-bombaként robbant.
A sötét lovag atombombaként.
MAradt a hidrogénbomba.

countrypecos 2011.08.04. 23:41:58

@L'Angelus: Jézusom! :D Valami Armageddon-t vársz ettől trilógiától? :) Ha lesz 4. rész, az lesz a szupernova. :D

tunderninja 2011.08.04. 23:45:20

De jó ez a csaj.Simán jó lesz.

I3eni 2011.08.05. 00:59:12

@koimbra: Szerintem ő az csak a smink nincs még a helyén :D

@Drex: nekem mindig nővérem kedvenc filmje az Ördög prádát visel jut az eszembe ha ránézek a színésznőre. Láttam a filmet, ott se játszott rosszul. Most legutóbbi filmje amit láttam a Szerelem és más drogok. Ott se játszott rosszul. Sztem simán a képbe illik és kíváncsi vagyok h birkózik meg egy ilyen karakterrel.

I3eni 2011.08.05. 01:02:55

Egyébként inkább nézem őt a filmvásznon mint Maggie Gyllenhaal-t mert nem voltam kibékülve vele. Ahogy Kirsten Dunst-al a Pókemberben. Bár a Pókembert hagyjuk mert ott a főhőssel is voltak problémáim mint színész :D De nem akartam/akarok belemenni ebbe.

COLT 2011.08.05. 11:36:01

Nem tudom, tény hogy jó film, látványos meg minden, de nem vágtam eddig egyiktől sem hanyat magam. Tény hogy a Nolan féle Batmanak az eddigi legjobb képregényfilmek. A Batman: Kezdődik nem volt rossz, a Sötét lovag pedig nagyon király volt. SPOILER:

Akkor most mi lesz Jokerrel? Mert a Sötét lovag végén fellógatja őt az épület oldalára Batman asszem, de mivel Ledger meghalt, így valahogy le kell zárni a Jokeres sztorit, elkapják majd gondolom a rendőrk.

Dean6 2011.08.05. 12:01:42

Szerintem ő nem Hathaway.
@COLT: Lezárták a végén,elkapták a kommandósok és kész.
süti beállítások módosítása