Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Lesz Argo 2?

2011.08.21. 14:49 koimbra 9 komment

Az Argo-t többen támadták, hogy nagy nyúlás az egész. Ennek ellenére teljesen szórakoztató, élvezhető film volt és a folytatás gyakorlatilag az első rész bemutatója óta a levegőben lóg. Most végre úgy tűnik, hogy meg fog valósulni, bár ehhez azért Rátok is szükség van. Ha elég nagy érdeklődés, akkor megcsinálják, ha Árpa Attiláék úgy látják, hogy alig van valaki, aki szívesen látná az Argo második részét, akkor nem lesz.   Az Argo 2 állítólag arról fog szólni, hogy Balogh Tibi bandája megpróbál megszerezni egy igen fontos adathordozót.

Címkék: sequel argo 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr293168760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

countrypecos 2011.08.21. 16:31:33

SP megtalálta élete szerepét! :D

BeniMan 2011.08.21. 16:43:45

Én bírtam a filmet. Jó szórakozás volt. Máig imádom amikor a stáblista közben Balog Tibiék éneklik a Menyország Touristot. :D Örülök h jön a folytatás. Viszont ha SP úgy színészkedik ahogy énekel akkor Isten irgalmazzon nekünk.... :S

Armida · http://armida.freeblog.hu/ 2011.08.21. 17:01:05

Szegény SP, nem szabadul ettől a témától. (Mindenesetre respect, amiért EZT a karaktert elvállalta.)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.08.21. 18:17:41

Az első rész nagyon ott volt, várom a folytatást.

Shyllard 2011.08.21. 18:59:59

Jöjjön csak, az 1. nagyon kis fasza film volt, jó is hogy adtak neki egy kis időt. SP-nek meg itt nem is kell színészkednie, hiszen magát adja.

a8zoli 2011.08.21. 20:35:24

sztem a jáksó volt a legjobb mint sültkrumpli...
árpát pedig nem szeretem , de nagyon támogattam a gondoloatot hogy tegyék feljebb 160-ra a sebességkorlátot pályákon... igaz az inkább bomba drink reklám volt mint komolyság... :(

nemecsek ernő áruló 2011.08.24. 08:26:22

Jó film volt az Argo, csak az a kár, hogy az utolsó durván 10 percet sikerült kegyetlenül elbaszni. Ettől függetlenül egy második rész jöhet. :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.08.24. 13:06:11

csíptem a filmet, láttam moziban vagy 3x.
jöhet egy második rész, de legalább olyan jó legyen.
Balogtibi kell ide kisapám. :D

Az meg, hogy SP felvállalja hogy meleg sztem tök tisztelendő.
süti beállítások módosítása