Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az ügynök, aki ura a helyzetnek - Johnny English Újratöltve szinkronos előzetes

2011.08.26. 11:19 koimbra 5 komment

A brit hírszerzés "legkiválóbb", "legjobb" kémje visszatér. Rá van szüksége az MI 7-nek, ezt a feladatot csak ő tudja megoldani, nemzetközi bérgyilkosokat kell legyűrnie. Johnny English jó ideig távol volt a civilizációtól, ez idő alatt szerzetesek között tanult, de ha a haza szólítja, akkor ő megy és segít.

Természetesen ismét Rowan Atkinson formálja meg a címszereplőt, az ügynökség egyik fejesét Gillian Anderson kelti életre. Oliver Parker, a Dorian Gray rendezője vezényelte le a folytatást, amelyet nálunk szeptember 15-én mutatnak be.

Címkék: trailer sequel vígjátékelőzetes johnny english 2 johnny english

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr503181611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

desmondwallace · http://desmondwallace.wordpress.com/ 2011.08.26. 11:38:03

Az előzetes vicces volt, ahogy az első rész sem volt rossz. Reméljük, hogy nem lőtték el ebben a 2 percben az összes poént.

walter sobchak 2011.08.26. 15:52:47

Jó lesz ez! Remélem a filmben nem Kálloy lesz Atkinson szinkronhangja. Amúgy csak én unom az állandó újratöltvézést?

suo tempore 2011.08.26. 16:52:47

várós és félős,h tényleg kinyírták előre az összes poént

A nép fia 2011.09.16. 20:48:58

Ma néztem eredeti nyelven. Uramisten, Scully ügynököt fel sem ismertem!!!

Koimbra, írhatok erről egy kritikát?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.09.17. 13:00:57

@A nép fia: Ha van kedved írd meg, de a nagy része ne a film leírása legyen:) Ha nem írod meg szólj, mert én is láttam és akkor én hoznék össze egy írást. Köszi
süti beállítások módosítása