Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Rumnapló poszter

2011.09.08. 10:26 koimbra 5 komment

Én is szeretném kirakni a nevemet rumosüvegekből. Johnny Depp nagy kedvelője Hunter S. Thompsonnak, habár a Félelem és reszketés Las Vegasban (Fear and Loathing in Las Vegas) nem érdekelt túl sok embert (10 milliót hozott a mozikban), a színész bevállalta a Rumnaplót is, amely szintén Thompson regényéből készült. Újságíró karaktere Puerto Ricoban vedeli a rumot, nőzik és nagy meglepetésére még egy jó sztorit is sikerül találnia.

Címkék: poszter könyvből film rumnapló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr53210918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tjunior 2011.09.08. 10:36:14

Félelem és Reszketés Las Vegasban alapmű, ha a Rumnapló csak fele olyan odaverős lesz az már jó

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.09.08. 11:01:50

@tjunior: szerintem is. nem kell, de nem is lehet mindig mindent számokban mérni. sőt, szerintem a tíz legnyereségesebb film mindegyike fostaliga. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.09.08. 14:08:59

shame on me, de a félelmet nem tudtam végignézni, nagyon unalmas/érthetetlen volt nekem.

Erre kíváncsi vagyok a trailer alapján, de ez a poszter nagyon egyszerű/gagyi szerintem.

vrango 2011.09.09. 08:22:34

Nekem spec. a régebbi verzió (Ahol a bölény dübörög, Bill Murray-vel) sokkal jobban tetszett, mint a Félelem és reszketés...
Amúgy meg azt látom, hogy Johnny Depp besokallt a sok mainstream kalózoskodástól, és valami durva anyagra vágyik:)
süti beállítások módosítása