Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Crystal lesz a következő Oscar házigazdája

2011.11.11. 12:30 koimbra 5 komment

Brett Ratner lemondása után Eddie Murphy is lelépett, így az Akadémiának mihamarabb újabb producert és házigazdát kellett találnia. Nem kellett sokat keresniük, Brian Grazer elfogadta a felkérést. Grazer volt a producere a Hogyan lopjuk felhőkarcolót (Tower Heist) filmnek, aminek éppen Ratner volt a rendezője. Pár órával később bejelentették, hogy Billy Crystal helyettesítheti Murphyt,  a színész mondhatni veteránnak számít, eddig nyolcszor lehetett a show házigazdája.

"Azért vállaltam el a felkérést, hogy az a fiatal hölgy a gyógyszertárban ne kérdezgesse a nevemet folyton, mikor beállítok receptekkel a kezemben." - viccelődött twitterén Crystal.

Tom Sherak az Akadémia elnöke legendás komikusnak és Oscar ikonnak nevezte Crystalt, hozzátette, hogy nagyon örül annak, hogy a színész visszatér az Oscar színpadára.

 

Címkék: oscar miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr903370478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkakukac1989 2011.11.11. 14:37:32

Én még nem láttam Crystal-t, mint házigazda. De akitől csak hallottam mindenki azt mondta, hogy neki kellene vezetni mindig a showt. Remélem tényleg olyan jó, mint mondják. Eddie-t azért sajnálom továbbra is.

A nép fia 2011.11.11. 14:39:57

Így szét van botoxozva az arca? Durva...

Atkakukac1989 2011.11.11. 14:49:25

@A nép fia: Ha ontja magából a showman-t, meg a fergeteges poénokat, akkor igazából el van felejtve az arca. (Mondjuk tényleg érdekes). Na mindegy.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2011.11.11. 15:38:09

Hát én Murphyt azért megnéztem volna.

Maya-- 2011.11.11. 19:01:16

én is kíváncsi lettem volna Murphy-re, mert Crystal-t már láttam Oscart vezetni, nem rossz :)
süti beállítások módosítása