Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mirror, Mirror előzetes - Tarsem Singh Hófehérkéje

2011.11.16. 09:46 koimbra 17 komment

Jövőre két Hófehérkés film érkezik, korábban már láthattátok, hogy miképp fog festeni Rupert Sanders verziója. Most befutott a Mirror, Mirror előzetese, a filmet Tarsem Singh dirigálta, aki a Halhatatlanok (Immortals) után ismét egy fantasyt készíthetett el. Ugyan látszik rajta, hogy Singh megpróbálta kihozni a képekből a maximumot, de valahogy nem az igazi és az egész túl gyerekesnek tűnik.

A gonosz királynőnek nagyon nem tetszik, hogy a herceget teljesen elbűvölte Hófehérke szépsége, ezért a lányt az erdőbe űzi, arra számítva, hogy a fenevadak majd felfalják. De a törpék megmentik, mellesleg a foglalkozásuk nem bányász, hanem rabló. A kis gazfickók segítségével próbál hősnőnk visszavágni.

Hófehérkét Lily Collins játssza, a gonosz mostohát Julia Roberts kelti életre, a herceget pedig Armie Hammer formálhatta meg, Sean Bean a királyt testesítheti meg. 2012 március 16-án mutatják be a filmet.

Címkék: trailer fantasyelőzetes hófehérke singh mirror mirror

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr493386633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kevinmaster 2011.11.16. 13:10:02

De ezzel a szemöldökkel hogy lehet ő a fairest? Nem értem...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.16. 13:27:44

@kevinmaster: Én meg az egész előzetest nem értem...nem értem, hogy ezt mégis hogy gondolták:D
Borzalmasnak tűnik így elsőre.

Tony_Stark 2011.11.16. 13:40:46

Hát én azt hiszem maradok a másik Hófehérke filmnél! az kicsit fantázia dúsabb egy pöppet! :D

Shyllard 2011.11.16. 14:45:35

Azt hittem, h a Rupert Sanders-félénél nem lehet kevésbé köze vminek az eredeti meséhez, de tévedtem. Ez valami borzalmas, Lily Collins röhej, h legszebb lehet (Kirsten Stewart-ban legalább van vmi ilyesmi beütés), a képek szépek dehát... Egyszer nem mosolyogtam el az úgynevezett "poénokon"...

csak_csendben2 2011.11.16. 17:43:52

És még én vagyok sznob...
Ez rohadt jónak igérkezik.

Alex Mahone 2011.11.16. 18:09:43

Borzasztó. Ebből mekkora égés lesz...

Sanosuke 2011.11.16. 18:38:15

nagyon kiváncsi vagyok melyik Hófehérkés film lesz a jobb :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.16. 18:47:02

@Sanosuke: Félő, hogy ez. A gyerekek torkán elég sok baromságot le tudnak tolni, míg egy komor tündérmesére nem tudom, hogy mennyire vevők az emberek.

sjbee 2011.11.16. 18:51:39

Maradok a másiknál...

Dante McFarlane 2011.11.16. 22:33:55

Most jöttem a Halhatatlanokról ami jó film, de ez viszont valami B.O.R.Z.A.L.O.M.!!!!!
Mivanitt? Kiszel Tünde kapta a szerepet? Tarsem, mivan veled?
Viszont a látvány, a törpék (Say hello to my little friend :D) és Nathan Lane miatt azért megnézem (de csak, ha Vincze Gábor Péter lesz a hangja újra :))

Dante McFarlane 2011.11.16. 23:21:34

A másik Hófehérke az sokkal jobb lesz ennél a....aaa..... minek nevezzem ezt?

harrylaci · http://sorozatfan.info 2011.11.16. 23:44:02

ez vígjátékos Hófehérke lesz. Kapunk egy komor, sötét hangvételűt a Hófehérke és a vadász személyen, és egy vígjátékosat a Tükröm-tükröm személyében :) nekem tetszik mindkettő :)

sélli_ 2011.11.17. 14:00:59

Kiszeltüncis szemöldök büntet...!

sorica123 (törölt) 2011.11.17. 18:29:53

Elég balfékségnek tűnik ez a 'merész' Hófehérke-feldolgozás (én maradok a Hófehérnél:)). Úgy sok az egész, ahogy van, plusz a címe, mint valami vicc eleje (kb a hercegnő meg a herceg lova...).
@Dante McFarlane: amúgy Lily Cole-nézési célzattal ott a Parnassus mester, abban is ő van. Ha ez a csaj neked Tünci, akkor háttal ülsz.
@sélli_: ajánlom figyelmedbe a szemüveg nevű technikai vívmányt, és még egyszer megcsodálni előbb ennek a nőcének, aztán Tüncikének az arcszerkezetét, különös tekintettel a homlokbajuszra. Megvolt? Na: ennek a Lily-csajnak _Van_ szemöldöke, és nagyjából ennyi. Van egy íve, szerintem szedve is van amúgy, mert ez a típus általában a szemhéj felé a halánték felől lenő (és így szedés híján egy egyenes vonalnak néz ki). Tüncinéninek viszont egy enyhén íves pacni látható a szeme fölött, amit az utóbbi időben elkezdett ugyan szedegetni, de minek. Plusz a bambulatos mimikája.

sorica123 (törölt) 2011.11.17. 18:31:26

...Collins pardon. Akkor most mondja meg valaki, hogy keverem-e a Parnassusos csajjal, vagy ez ugyanaz, és így ez a neve?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.11.17. 20:52:57

@sélli_: @sorica123: Nem is írt mást, csak a szemöldököt, te mentél bele jobban:)

vrango 2011.11.18. 08:29:28

Elsőre elég bizarr ez a vidámra vett verzió; a humor végül is pozitívum (én azért mosolyogtam it-ott a traileren), Julia Roberts tetszett királynőként, Hófehérke, hát, izé, nem annyira, amúgy meg Tarsem Singhez képést kicsit talán elgagyisodott a látvány (de talán már az Immortalsben is).
De majd meglátjuk.
A másik film talán tényleg jobbnak tűnik, de a síri hangon beszélő, folyós tükröt cseppet sem tudom komolyabban venni a másiknál... :D
süti beállítások módosítása