Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

American Reunion: a színfalak mögött

2011.11.30. 10:35 koimbra 4 komment

Pár perces videót tett közzé az Universal az American Reunionnal kapcsolatban, amiben a szokásos dolgokat láthatjuk: a filmből mutatnak pár képkockát, a forgatás pillanataiba is betekintés nyerünk, illetve a szereplők is megemlítik, hogy mennyire jó mindez.

Címkék: színfalak mögött amerikai pite amerikai pite 4 american reunion

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr853424967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.11.30. 11:13:36

de reklámozzák, de reklámozzák.

Árkádia 2011.11.30. 11:32:28

Én várom, kíváncsi vagyok a fiúkra, lányokra, illetve h sikerül-e eltakarítani az előző részek szarkupacait.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.11.30. 11:50:22

@Árkádia: én is várom, egy jó kis nosztalgiafim lesz.

Árkádia 2011.11.30. 20:05:45

@doggfather: Én is ebben bízom, az első nagy királyság, de a maga nemében újdonság is volt, a második elment, a harmadik már gáz! A DVD-n megjelenteket meg sem néztem, Stifler így, meg az öccse úgy! :)
süti beállítások módosítása