Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Lesz Spíler 2

2011.12.13. 11:51 koimbra 5 komment

A Spíler (RockNRolla) bemutatója után felmerült, hogy készülhetne egy folytatás, Guy Ritchie a DVD kommentárban meg is jegyezte, hogy írja a forgatókönyvet. Nagy a felhajtás a Sherlock Holmes 2 körül, a rendező rengeteg interjút ad, a Movieline oldal egyik szerkesztője szintén elbeszélgethetett Ritchie-vel és szóba került a Spíler 2. Kiderült, hogy a szkript elkészült, de nem veszik sietősre a dolgot.

"Sokat gondolkodtam a folytatáson. Megírtam a forgatókönyvet, ami szerintem igazán jó lett és Joel Silver már fizetni is akart érte, hogy csináljam meg a filmet. De egészen mostanáig nem volt rá időnk, hogy hozzá tudjunk látni. Csak beszélünk róla, az biztos, hogy meg akarjuk csinálni, a kérdés viszont az, hogy mikor tudunk rá időt szakítani. De csak várjátok ki a végét." - mondta Ritchie

 

Címkék: miújság sequel rocknrolla

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr483460026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.12.13. 11:55:01

jajdejóhír, a film végén is írják, hogy visszatérnek a real rocknrollaként. :D:D:D

Buchek8 2011.12.13. 13:05:21

Ez remek hír, bírtam nagyon a Spílert :)

Dean6 2011.12.13. 15:07:40

A rablós jelenetek jók voltak,de összességben szerintem eléggé unalmasra sikerült.

Shyllard 2011.12.13. 15:32:08

Hál' Isten, lassan már elfogadtam h a Spíler kettőből csak egy film végi említés fog maradni örökké.

Buchek8 2011.12.13. 17:56:55

Egyébként nem Sípler, kis elírás :)
süti beállítások módosítása