Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ami kimaradt Az élet fájából

2012.01.02. 20:53 koimbra 6 komment

Mark Bristol készítette Az élet fája (The Tree of Life) képes forgatókönyvét, a storyboard egyes elemeit kitette a honlapjára, amelyek már nem láthatóak, mivel Bristolt megkérték, hogy távolítsa el azokat. De ha valami egyszer kikerül a netre...

A kép szerint a filmben láthattuk volna Ádámát, majd felbukkant volt Káin és Ábel is. Ők azonban kimaradtak a végleges változatból...vagy nem forgatták le a jeleneteiket.

Címkék: tree of life

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr903514869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vrango 2012.01.03. 07:32:03

Wow!
Megnézném a komplett storyboardot is! :)

Fatal Error! System Halted! 2012.01.03. 08:40:02

Bár a filmet nem láttam, de ez nem mondott volna ellent a film elején lévő világegyetem, Föld, földi élet kialakulásának?

Az egyik tudomány, a másik vallás.

vrango 2012.01.03. 10:10:58

@Fatal Error! System Halted!: "Semmiképpen sem. A hit ellentéte a hitetlensége, a tudás ellentéte a tudatlanság..." - konfirmációi idézet:P

Amúgy meg mindenképpen jevaslom a filmet megnézésre!

Cucuminator 2012.01.03. 19:26:25

Nagy gáz ha filmet kihagyom?

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2012.01.03. 19:46:13

@Cucuminator: Ez attól függ, hogy mennyire szereted Malick filmjeit. :) Nem vagyok tisztában az ízléseddel, de azért ajánlom hátha. :P

vrango 2012.01.04. 07:48:51

@Cucuminator: Szerintem ez a film nem szorul rá, hogy mindenki megnézze - de csak tessék!
süti beállítások módosítása