Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az éhezők viadalának újabb előzetes

2012.02.02. 20:56 koimbra 5 komment

Sokan várják Az éhezők viadalának (The Hunger Games) filmváltozatát. Jennifer Lawrence és Josh Hutcherson játsszák a főbb szereplőket, mindkét fiatalt részt vesz egy minden évben megrendezendő "játékban", amelynek során sokan fűbe harapnak. Liam Hemsworth,  Elizabeth Banks, Woody Harrelson és Stanley Tucci erősítik a produkciót.

 

 

Címkék: trailer könyvből film hunger games

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr334054647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2012.02.02. 21:12:54

A könyv feléig jutottam,nem sok időm van/volt olvasni,meg nem is tartottam túl érdekesnek,de azért a filmet várom.
Az előzetes alapján viszont eléggé b-film hatásúnak tűnik.

icevox 2012.02.03. 11:12:59

@Dean6: Az előzetesekben csak simán nem mutatnak semmi lényegeset, viszont azt le lehet belőle szűrni, hogy elég hűek maradtak a könyvhöz szerintem.

Én nagyon bizakodom, hogy jó lesz ez a film. Arról lehet valamit tudni, hogy milyen hosszú lesz? Az nem lenne jó ha a viadal részét összecsapnák, abból még eddig nemsokat láttunk.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.02.03. 11:38:31

@icevox: Én azt olvastam, hogy 117 perc lesz.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.02.03. 15:12:58

Nagyon istenkirályállat film lesz, a jövő év egyik legjobbja, ez nem is kérdés.

icevox 2012.02.03. 16:40:49

@koimbra: Köszönöm!

Majdnem 2 óra, hát talán elég lesz valami jóságra :D
süti beállítások módosítása