Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

The Bourne Legacy előzetes - Renner akciózik

2012.02.08. 20:39 koimbra 4 komment

A Bourne franchise újabb részei egyre jobban teljesítettek a kasszáknál, a harmadik után némi zavar támadt az Erőben. Paul Greengrass ugyanis nem volt hajlandó megcsinálni a negyediket (suttogtak valami nézeteltérésről a stúdióval) és Matt Damon határozottan kijelentette, hogy csak vele hajlandó megcsinálni a következő felvonást.

Szóval az Universal úgy döntött, hogy finoman félretolja Damont és ezzel együtt karakterét is, szóltak Tony Gilroynak az első három írójának, hogy találjon ki valami okosat. Gilroy szépen leszállította a The Bourne Legacy forgatókönyvét, ahol egy teljesen új főhőst mutattak be, egy Bourne-höz hasonló ügynököt, akit Jeremy Renner alakít. Oscar Issac egy bérgyilkost játszik, David Straithairn visszatér az előző részek után és Edward Norton, Rachel Weisz felbukkanására is számíthatunk.

Címkék: trailer poszter akcióelőzetes bourne legacy

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr924079746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2012.02.08. 23:18:38

Hát én nem tudom mi lesz ezzel a filmmel Damon nélkül. Én még mindig kételkedek benne.
@Andrews: Az RTL sem csúszhat már lejjebb.

SUBERMAN 2012.02.09. 09:29:27

Én annyira nem rajongok az ilyen típusú ötletetekért,
hogy toljuk félre az eredeti színészt és találjunk ki valami
merőben mást csak azért, hogy ugyanazzal a névvel
el tudjunk adni valamit… Én nem vagyok rá kíváncsi! Persze a vélemény szubjektív...

Dean6 2012.02.09. 10:25:23

A magyar címe : Bourne hagyaték lesz.
Damon most biztos ideges,mert nagyon úgy néz ki,hogy nélküle is működni fog. Szerintem semmi gond sem lesz vele,sőt még Rennernek elég jól is áll a szerep,azért remélem mellőzni fogják az 1 órás háttértörténetet...az nem hiányozna megint.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.02.14. 16:20:00

nem is rossz, ezzel az összes trailert megnéztem amit kihagytam, és azt kell mondjam egyik jobb mint a másik.

Ebben is, norton gonosz az csak jó lehet. :D
süti beállítások módosítása