Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ted előzetes - Wahlberg és életre kelt teddy macija

2012.04.02. 11:00 koimbra 10 komment

Megérkezett az első előzetes a Ted R kategóriás vígjátékhoz, amelyet a Family Guy atyja, Seth MacFarlane rendezett. A forgatókönyvet is ő vetette papírra Alec Sulkinnal és Wellesley Wilddal.

A 65 millió dolláros filmben John (Mark  Wahlberg) teddy mackója egy gyerekkori kívánság miatt életre kel. Ezt követően le sem tudja vakarni magáról a káromkodó, füvező, piáló mackót, persze nem mintha akarná. Csakhogy Ted az akadálya annak, hogy John végre felnőttként tudjon viselkedni.

Amerikában július 13-án mutatják be, Mila Kunis játssza Wahlberg barátnőjét,  Giovanni Ribisi, Jessica Stroup, Joel McHale, Laura Vandervoort is feltűnik a filmben.

Címkék: miújság ted vígjátékelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr934355690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frederico 2012.04.02. 11:44:53

Seth-től nem is várhattunk mást :)

Dean6 2012.04.02. 12:50:52

Ez szerintem elég gyerekes,függetlenül,hogy káronkodik a maci stb..Paul koncepció a egész.

Shyllard 2012.04.02. 14:42:16

@Dean6: A Paul is jó volt :D

Nekem tetszik így a trailer, jót lehet majd ezen röhögni :D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.04.02. 16:32:32

MacFarlane és Wahlberg nagy állatok, ha pedig összefognak, abból csak jó sülhet ki. Ráadásul eddig nem is tudtam, hogy Kunis is benne lesz. Nagyon várom már.

SittingDuck 2012.04.02. 18:00:19

Én belekönnyeztem :D
De tényleg Paul ugrik be, bár abba nem volt sok potencia.

kung - fúj (törölt) 2012.04.03. 06:52:43

Ezt látni kell.....:-D
A Pault meg nem láttam úgyhogy tiszta lap...

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.04.04. 00:35:26

Miért ugrik be nekem az alap koncepcióról, és a trailerben látottaktól a Wilfred c. sorozat?
süti beállítások módosítása