Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Röviden: A legsötétebb óra

2012.04.04. 21:50 koimbra 3 komment

 

A 80-as és 90-es évek akcióhősei már Kelet-Európában forgatják DVD-re szánt filmjeiket, leginkább azért, mert ott bagóért lezárnak egy teljes utcát a kedvükért, ráadásul tele van elhagyatott, gazos, széthordott gyárteleppel a vidék. A legsötétebb órában egy űrlény invázió Moszkvában éri az amerikai főszereplőket és művet könnyen beazonosíthatjuk egy Van Damme vagy Seagal filmmel. Kvázi láthatatlan ellenfeleket kerülgetnek, olyan szövegek hagyják el szájukat, amit esetleg egy Lundgren produkciók forgatókönyveken edződött személy is könnyedén össze tud hozni (ajjaj, Jon Spaihts-nek ezen kívül csak a Prometheushoz volt köze). Egyszóval egy B filmmel van dolgunk, amit a reklámanyagok megpróbálták úgy beállítani, mintha egy teljesen más ligában játszana, miközben ott spóroltak ahol csak tudtak. A lécet nem kell magasra tenni, mert aki brutállátványra vágyik az bizony csalódni fog, még a színészi játéktól se várjunk sokat. De sajnos még akkor sem tudunk jól szórakozni, ha igényszintünket nem emeljük magasra. Valaki ismét úgy gondolta, hogy kevés manapság az inváziós film és ha már úgyis kevés összeg áll rendelkezésre inkább játszódjon az oroszoknál a történet, egyébként is New Yorkot vagy Los Angeles számtalan alkalommal letarolták már. Legalább nem teljesen a jenkikre fókuszálnak, hiszen egy orosz szaki találja ki a megfelelő fegyvert az idegenek ellen és vannak lelkes ellenállók is. Jót tett volna a filmnek, ha nem veszi komolyan magát, egy önironikus produkcióval más lehetett volna. 40 %-nál nem jobb.

Címkék: scifi röviden the darkest hour

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr854364348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mereszet 2012.04.05. 00:13:22

Nem tudom, én moziban néztem haverjaimmal, úgy h azt sem tudtuk mire számítsunk, de nekem akkor nagyon bejött, bár sok mindenben igazat adok a kritikának is így visszagondolva.

Dean6 2012.04.05. 01:13:25

Tegnap én is megnéztem,szerintem sem volt túl jó.A Cgi szerintem meglepően jól nézett ki,ahogy az egész koncepció is,de nekem leginkább azzal volt gondom,hogy kifulladt a történet,ezért a közepétől kb.alig történt valami. Egy kis magyarázatot azért vártam,hogy honnan is jöttek az űrlények. 30-40%

istvan-76 2012.04.05. 18:38:10

Szomorú.Sajnos egyetértek a kritikával.Tegnap éjjel néztem meg de sajna 15 perc után már nagyon untam...sajnálom...pedig nagyon vártam.
:(
süti beállítások módosítása