Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Men in Black - Pitbull: Back In Time első élő előadás klip

2012.04.19. 21:47 koimbra 12 komment

Will Smith valamiért kihagyta a lehetőséget, hogy elrappelje a következő Men in Black rész főcímdalát, de kéznél volt Pitbull. A Sony nemrég Mexikóban megtartotta az évi sajtóeseményét, ennek keretein belül fellépett Pitbull is, aki előadta a Back in Time-ot, erről felvétel is készült, a hivatalos klip érkezéséig ezzel kell beérni. Az nem zavar senkit, hogy ez a szám valahogy egyáltalán nem passzol a Men in Blackhez?

A sokk után megnézhettek pár képet, amely az eseményen készült.

Barry Sonnenfeld az MTV-nek adott interjúban elmondta, hogy a harmadik részben megválaszolják azokat a kérdéseket, amelyekre nem is gondoltunk, hogy meg kellene válaszolni azokat. Azt is hozzátette, ha valaki folytatni szeretné a franchise-t a későbbiek folyamán, akkor megteheti, mert úgy zárja le a trilógiát, hogy azt bármikor megtehetik.

 

Címkék: képben 3d sequel men in black men in black 3 képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr744461899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na gyere ide, játsszuk le ! 2012.04.19. 23:15:07

" Pitbull kutyák ! " Pitbull kutyákkal jön le rám, egy 46 kg nőre ! " :D

kung - fúj (törölt) 2012.04.20. 07:24:49

Rettenet ez a zene.Nincs jobb szó rá...

Globetrotter2014 2012.04.20. 08:07:19

Ennér gázabb ellenreklámot nem lehetett volna csinálni. Ahogy a csóka ignorálja a playback ritmusát az félelmetes...

Ilyet nem szokás csinálni, csak Kelet-,esetleg Közép-Európában, de még a Stefan Raab is kicsináltavolna ilyen vendégszereplésért...

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.04.20. 10:35:55

Alig várom a hivatalos klipet:) Ajjaj.

verhold 2012.04.20. 12:39:54

ki a gány ez a Pitbull egyáltalán?
én lemaradtam ott, hogy egy kutyafajta... :O

Canon a Barbár 2012.04.20. 12:57:44

ez egy f0s
bocsánat csak nincs jobb szavam rá

Sanosuke 2012.04.20. 20:52:34

a video szúszik vagy a pitbull hót részeg és nem tudja mikor kezdődik az ének ?

Sanosuke 2012.04.20. 20:55:00

Pitbull előtt ki jött szóba ?

Shaggy , Saun Paul, Lady gaga ?

Armando pérez 2012.05.26. 10:37:03

Én nekem nagyon tetszik ez a szám és szerintem tökre illik hozzá ha viszont valaki az én szerelmemet Pitbullt fikázza az inkább ne is írjon ide megnéztem a filmet csakis a zene miatt alig vártam hogy vége legyen és megnézném még egyszer a zene miatt.És a Pitbull nem csak egy kutya lehet úgy hogy király a pasi is és a zene is bár nálunk is lennének ilyen énekesek de nálunk ilyen hülye csicskák vannak.És nem részeg.

SirLancelot 2012.08.04. 08:52:26

Kedves Armando, vagy hogy a rákba hivnak. Ha trollkodsz, trollkodj rendesen, vagy fogd be a picid szád. Elmondanám, hogy ez a zenének nevezett zörejhalom egy rakás fos (hiába divat ezt a szart nyomatni melegviz helyett is), a kopasz idiótával együtt, aki már a kinézetével is megszégyeniti a kutyafajtát, amiről a nevét lopta. Különben meg egyet kell hogy értsek az előttem szólókkal, ekkora szar, nevetségesen gagyi playbacket már én is rég láttam. Ha ilyen kalap szar a film is mint ez a takony főcimdal, inkább kösz, de meg se nézem.
süti beállítások módosítása