Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Hamarosan jön a Hangya?

2012.05.07. 17:07 koimbra 11 komment

Edgar Wright jó ideje dolgozik a Marvel egyik képregényhősének a mozis bemutatkozásán, de sajnos elég kevés info érkezett eddig a Hangya tervezetről. Nem tudni, hogy mikor látnak hozzá és az sem ismeretes, hogy ki lesz a főszereplő.

Wright nemrég az alábbi képet twittelte ki. Hozzátette: Ezt kaptam e-mailben. Vajon mit jelenthet?

Nem kizárt, hogy pár napon belül nagyobb fejlemények várhatóak a projekt háza tájáról.

Címkék: képben ant man

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr14494427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MT90 2012.05.07. 18:10:02

Én pár oldalon azt olvastam, hogy Nathan Fillion az esélyes, hogy eljátssza ezt a karaktert.

A nép fia 2012.05.07. 20:48:41

Ne már... Hangya? Menjen a picsába, lefújom kemotoxszal! Inkább a Párduc, vagy Magnetó gyerekei! De pont Hangya? Akkor sz*r, töltelék karakter, hogy mindjárt sírok.

Is 2012.05.07. 20:49:11

Őt kedvelem, ettől függetlenül nem vagyok benne biztos, hogy Hangyával el lehetne adni egy filmet.
Ráadásul Pymet a képregényekben sem szerettem soha :)

Is 2012.05.07. 20:50:19

@Is: Mármint, hogy Filliont kedvelem.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.07. 21:05:58

@A nép fia: Magneto gyerekeit felhasználhatja a Marvel, csak éppen nem nem tehet rá célzást, hogy mutánsok és Magnetot sem szőheti bele a sztoriba.

Sanosuke 2012.05.07. 21:22:24

csináljnak egy zúzós filmet a Roncsbrigádról :D

Frederico 2012.05.07. 21:59:32

Az a baj szerintem, hogy akikről érdemes lehetne a Marvelnek filmet készíteni, azoknak a jogai máshol vannak. Ha a képregényt nézzük és a anime sorozatot, akkor Hangya elég fontos szerepet tölt az Avengersben. De hogy külön filmként hogyan szerepelne? jó kérdés. Előző posztokban többen felvetették, hogy nem nézne ki jól a vásznon. Fekete Párducot kedvelem mint karakter, de kevés lenne egy önálló filmhez szerintem. Magneto gyerekeit meg szerintem felesleges lenne behozni, akkor inkább Vízió..

Gandalf Garaboncias 2012.05.07. 23:02:03

Hangya és Darázs jöhetnének majd az Avengers 2-be, de önálló filmet egyikük se vinne el a hátán.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.05.08. 08:37:52

@A nép fia: én sem kedvelem túlságosan, de annyit szenvedett ez a karakter a képregényben, annyi fontos dolog kapcsolódik hozzá, hogy simán filmesíthető.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.08. 11:31:33

Darázs szerintem az a karakter, akiről nem fognak külön filmet csinálni. A csapatban elfér, de én most így hirtelen nem tudom elképzelni, hogy a többséget érdekelne egy efféle Marvel kaland. Ráadásul a női akcióhősökre nem túl nagy a kereslet. Fekete Özvegyet is inkább Sólyomszemmel kellene társítani.
Jöjjön inkább a Párduc...és egyébként a következő részbe be lehetne hozni Torpedót:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.05.08. 11:34:27

@koimbra: Darázs max hangyával párban jöhetne.

Egyébként nem egészen világos, hogy miért nem csinál a disney animációkat kiegészítésként a mozikhoz?

A dcnek jobbak az egész estés animációi, mint a filmjei majdhogynem. (Zöld Lámpás konkrétan jobb)

És így lehetne a többi szereplőt is lassan behozni.
süti beállítások módosítása