Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Elindult az Oscorp honlapja

2012.05.10. 10:28 koimbra 2 komment

Olykor a marketingesek létrehoznak egy külön oldalt a filmben feltűnő cégnek vagy vállalatnak. így volt ez például a Trópusi vihar esetében is. A csodálatos pókemberben Peter Parker tiszteletét teszi az Oscorpnál, amelynek honlapja ma indult el, bár eddig nem túl sok anyagot pakoltak fel rá. A képre kattintva Te is megnézheted.

 

Március 14-re ígérnek egy 4 perces "super preview"-t, amelyet ezzel a videóval vezetnek be

 

Címkék: honlap pókember reboot képregényből film

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr364499884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A nép fia 2012.05.10. 10:50:14

Poén az lenne, ha Parker írna egy blogot...

Első nap:
valami fura pók megharapott, ma előbb hazamentem a suliból

Második nap:
szédelgek, szerintem jön a kis Vuk is

Harmadik nap:
valami fura csípés van a tarkómon, amiből folyik a váladék

Negyedik nap:
a barátnőmmel akartunk kettesben lenni, de a kezem odaragadt a mellére és 20 percig ráncigáltam, amíg le nem jött. hááát... ennyi volt MJ-vel. majd befűzöm Gwen-t, úgyis a szőke az esetem

Ötödik nap:
ma szabász-technikus órán voltunk, és összerittyentettem egy klassz overált. a többiek szerint b*zis a kék-piros sztreccs, már rég nem divat

Hatodik nap:
véletlenül ráléptem egy apró hüllőre a kertben. Az apukája nagyon pipa lett rám
süti beállítások módosítása