Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Dracula 3D következő előzetese

2012.05.15. 11:35 koimbra 5 komment

Tavaly év végén került a nyilvánosság elé Dario Argento következő horrorfilmjének az előzetes. Az olasz rendező Bram Stoker regényéből merített ihletet, a Dracula 3D főszerepére Rutger Hauert szerződtette le, aki a legendás szörnyvadászt, Van Helsinget játszhatta el. A nálunk forgatott produkciónak még nincs bemutató dátuma, illetve az imdb szerint Brazíliában október 19-én kerül a filmszínházakba.

A történet a 19. század vége felé játszódik, Jonathan Harker könyvtáros Drakula kastélyába érkezik, ahol maga a gróf és egy fiatal nő fogadja. A vendéglátók különösen viselkednek, majd megtámadják Harkert, akinek sikerül kijutnia az kastélyból, de hamarosan végez vele egy farkas. Mivel felesége, Mina hiába várja haza megpróbálja megkeresni urát, eljut Drakula birtokára, itt pedig a gróf régi szerelmének reinkarnációját ismeri fel a hölgyben. A vámpírszakértő, Van Helsing figyelmét felkelti, hogy a közeli faluban túl sok rejtélyes eset történik, természetesen azonnal a helyszínre siet, hogy leszámoljon a sötét oldal teremtményeivel.

Az előzetes megtekintése 18 éven aluliaknak nem ajánlott.

Címkék: trailer 3d horrorelőzetes dracula 3d

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr704510086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mese92 2012.05.15. 14:06:30

Kövezzetek meg, de nekem bejön :D

Attila1234 2012.05.15. 15:22:15

Nem bírtam végig nézni. Ez nekem már nagyon Story TV-s színvonal. :(

2012.05.15. 15:54:42

Még nem láttam egy Argentot se a Deep Red és az a boszorkány trilógia van watchlisten,de bátyám mindig lebeszél róla, és sejtem miért mi eza hulladék? Coppola féle Dracula után főleg.

Doro_ 2012.05.15. 17:51:30

Nem bírtam végignézni. Miez a förtelem zene is alatta? o.O
süti beállítások módosítása