Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Áttolták 2013-ra a G.I. Joe folytatását

2012.05.23. 22:55 koimbra 24 komment

Úgy egy hónap volt még hátra a G.I. Joe: Megtorlás bemutatójáig, a marketing éppen magas fordulatszámon pörgött, amikor jött a döntés: konvertáljunk!! 3D-s filmet akarnak.

Szóval a Paramount 2013 március 29-re tette a G.I. Joe folytatását, 9 hónap elegendő lesz arra, hogy szépen rendben megtoldják még egy plusz dimenzióval a filmet. A megemelt jegyárakkal bizonyára többet kasszírozhat a film. A Deadline-nak az egyik fejes el is ismerte, hogy végső soron ez a cél, a 3D nemzetközi szinten szépen teljesít.

Csak azt felejtik el, hogy eddig több tíz millió dollárt költöttek el marketingre. Kezdhetik újra az egész reklámkampányt.

 

Címkék: gi joe miújság sequel gi joe 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr34542726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2012.05.23. 23:01:51

Ez azért egy kicsit felháborító...a 3d miatt. Bár azért lehet,hogy ez csak kifogás,talán arra,hogy elég rosszul sikerült.

TomPowell25 2012.05.23. 23:04:02

Ezek barmok. Pedig már kezdtem várni a filmet.:(

Blake007 2012.05.24. 00:11:43

A kapzsi, zsidó Hollywood :D

robbie90 2012.05.24. 00:14:20

Biztos vagyok benne, hogy nem azért tolták el majd 1 évvel(!!!) a filmet, hogy 3D-ben mutathassák be. Szerintem az igazi ok az lehet inkább, hogy látták a Battleship buktáját és beijedtek. Főleg, hogy ilyen filmek jönnek még a közeljövőben, hogy TDKR, Prometheus, Amazing-Spiderman. Valljuk be, hogy ezek mellett nem sok esélye lett volna a sikerre a kasszáknál. És ha már úgyis áttolták jövőre, akkor már ráérnek, és átkonvertálják 3D-re...

BuB 2012.05.24. 07:11:46

Bazz, a hülye mocskok... pedig már kezdtem elég rendesen várni...
Rohadt 3D...:S

kmaate · http://kmaate22.blog.hu 2012.05.24. 08:09:01

hát nálam várós volt, Pókiember meg nem, erős bukás szaga van annak is.
Ellenben most egy évet várok, akkor kijön 3D-ben szinkronosan, ami miatt még kell várnom megint fél évet, hogy kijöjjön 2D-ben blurayen, szóval másfél év, az alatt kihozhatták volna a 3. rész is akár

a8zoli 2012.05.24. 09:29:13

ez hülyeség...
lehet voltak próbavetítések és lehet a befektetőknek v. a teszt közönségnek nem jött be. Meg ha erős mezőnybe küldenék nincs annyi bevétel. mai technikában egy csúcs tv vagy egy komolyabb blu-ray lejátszó konvertál 2d-ről 3d-re nemhogy 9 hónap kell egy komoly stúdiónak hozzá...
osztottak szoroztak és inkább bukták a kissebb marketing kiadást mint a be nem termelt lóvét egy erős filmes felhozatalban ennyi a sztory :D csak igy már aki várta az felbőszíti magát.. de majd lehiggadnak :D

Shyllard 2012.05.24. 10:05:49

Hát van ilyen, szerintem is inkább az van a háttérben, hogy ennek a filmnek esélye sincs az idei felhozatalban, Bruce Willis meg Dwayne Johnson ide vagy oda.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.24. 10:06:16

Egyszerűen látták, hogy nemzetközi szinten még erős a 3D. A titánok harca, a Csatahajó és a John Carter nagy bukta volt Amerikában és az országon kívül azért nem teljesített rosszul. Viszont így kimondva-kimondatlanul is érződik, hogy Jon Chu elcseszte, mondjuk egy Justin Bieberes és Step Up-os fickótól mit vártak?:)
Egyébként pedig totál átgondolatlan az egész. Mennyit tettek bele ebbe a marketingbe? 70-80 millát tuti. Most új előzeteseket, posztereket, stb stb kell összehozni és újból nyomatni kell a reklámokat, azaz ismét több tíz milliót herdálnak el erre. A 3D-s profit üti a marketing többletköltségeit. Nooormálissaaaak?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.05.24. 10:34:44

vattafakk?!?!?!

egy évet tolnak a bemutató előtt egy hónappal?!
ezek se normálisak.

Söci 2012.05.24. 11:00:23

hát ezt én se hiszem el,

én is jobban vártam, mint mondjuk a Spidermant
de szentem simán befért volna, mert prometheus jún. eleje, aztán gi joe 2
júni vége, Spiderman júli eleje Batman júli vége, Expendables meg augusztus

tehát 2 hetente lett volna egy kurva jó akciófilm a moziban

1 éééééééév ????? hát totál elvették a kedvem tőle
KURVA ANYJUKAT,
ha ez igaz, akkor direkt nem fogom megnézni moziban, hanem inkább letöltöm a picsába

Buchek8 2012.05.24. 11:02:08

Úristen, de sok hülye van :/ :D Magukkal csesznek ki szerintem.

Söci 2012.05.24. 11:03:07

BÜDÖS DUDVA ANYJUKAT AZT
ENNÉL NAGYOBB HÜLYESÉGET
HOGY LEHET ÍGY ELVENNI AZ EMBER KEDVÉT ??
jó persze 3d kurva jó meg minden, de nem az utolsó pillanatban kéne kitalálni és eltolni, faszfejek

tunderninja 2012.05.24. 11:12:38

Ennek a 3d-nek nagyobb a füstje,mint a lángja.Okok én is megnéztem anno sok filmet 3d-ben,de aztán úgy döntöttem visszakanyarodok a 2d-hez,tettem is egyből a Bosszúállókkal.
Nekem az a véleményem erről a 3d-ről ma,hogy van tapasztalatom.
Nem annyival nagyobb szám,mint a 2d.Sőt a szemüvegben az arcomon egy idő után zavaró is volt,és ami lehet mondjuk csak nekem de azért a környezetemben is megbeszéltük ezt,hogy kisebb amit lát az ember,szó szerint,kisebb a vászon és kisebb minden,ezt úgy kell érteni,hogy a szemüveg behatárolja a látást.Én ezt vettem észre.A 2d nagy vásznon még mindig nagyobb kapkodod le föl jobbra balra a fejed.míg a szemüvegben nem.Akkor fedeztem fel ezt a jelenséget,hogy a Transformerst 3-at megnéztem mind a 2 stílusban,és a 3d kisebb volt.Szal szerintem ez a 3d előbb utóbb lecseng.ha emlékeim nem csalnak talán a TDKR is 2d-ben lett felvéve nem?

jikininki 2012.05.24. 12:08:35

@tunderninja: nekem konkrétan a 3d-vel nincs bajom, amit úgy is vesznek fel! ez a konvertálás meg hát felháborító bőrlenyúzás. pl szerintem a tron legacy 3d-ben nagyon jó élmény volt. a thor, immortals, transformers 3, bosszúállók meg hát, sokszor nem is vettem észre, hogy 3d-s filmet nézek. csak az ilyen bazári "kibökjük a néző szemét valami hegyes tárggyal" jeleneteknél.

összegezve a 3d jó, csak megkéne tanulniuk, hogy nem mindig. szerintem bőven elég lenne ha évente 2-3 film jelenne meg IGAZI háromdében, a többi meg maradhatna az alacsonyabb dimenziótartományban.

Cervantes444 2012.05.24. 12:36:28

Vicces, már kezdtem gondolkodni, hogy Ray Park, Bruce Willis és Dwayne Johnson nem sűrűn szerepel egy filmben és adni kéne neki egy esélyt, mint popcorn mozi. De ennek annyi.
Csatlakozom azok közé, akik szerint az erős konkurencia miatt nem kerül idén a mozikba. Sokkal inkább ez áll a háttérben, mint a 3D.
Viszont annyira elkenődve se vagyok, lesz mivel lefoglalni magunkat addig is.

Coolet 2012.05.24. 13:06:32

Rossz húzás. Sztem is a bukta elől menekülnek előre, már ha ez az irány előrét jelent. A 3D semmit nem old meg, főleg ha konvertált.

Cucuminator 2012.05.24. 14:21:41

Minden évben erős mezőny van, ha szar a film akkor jövőre is ugyanolyan bukta lesz...

Spawn85 2012.05.24. 14:26:41

Én is amondó vagyok, hogy inkább a buktától tartva tolták át a filmet 2013-ra, de szerintem is rossz döntés.

Dean6 2012.05.24. 15:13:11

@Cucuminator: Igen,ezért kell a 3d,mert első hétvégén több bevétel jön...

Rolee83 2012.05.24. 16:27:51

Dugják fel maguknak a fos konvertált 3D-t. Remélem bukta lesz. :D
Egyébként meg jövő nyáron is erős lesz a mezőny, szóval olyan mindegy!

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.05.24. 16:42:24

Dwayne Johnson asszondja, hogy megéri várni a 3D-s verzióra. Végül is mi mást mondhatna?:)
Hozzátette, hogy még forgatnak néhány újabb jelenetet is, amelyek csak 3D-ben lesznek élvezhetőek igazán.

Sanosuke 2012.05.24. 17:39:43

@Blake007: teljesen igazad van.

és mi van azokkal akik csak simán 2d-ben akarják megnézni ?
hiába a 3d ha a mozinézők 70-80 %-a leszarja a 3d-t.

valamiért nagyon ránk akarják erőltetni a az extra dimenziót.

Söci 2012.05.24. 19:35:33

Túltoltuk Béláim !!! Eltoltuk !!
süti beállítások módosítása