Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Jövőre indul a T5 forgatása

2012.06.08. 10:18 koimbra 15 komment

Jobb lett volna, ha a Terminator franchise a második rész után lepihen? Sokan így vélik, hiszen már a harmadik felvonást is rengetegen utálták és a negyedik sem köszörülte ki a csorbát. Ennek ellenére bejelentették, hogy jön az ötödik rész, amelyben ismét Arnold Schwarzenegger fog játszani. Az ex-kormányzó az ActionEffects oldalnak beszélt arról, hogy a forgatás 2013 elején veszi kezdetét és a Terminator: Megváltás történéseit folytatják.

"Nem mondhatok túl sokat, egyelőre mindent a legnagyobb titokban akarnak tartani a készítők, de annyit elárulhatok, hogy jövőre hozzálátunk a forgatáshoz. Már most biztos vagyok benne, hogy ez lesz életem legkeményebb filmje. Még hat hónap, mire elkezdődnek az előkészületek, de én már most hozzálátok edzeni, hogy még a forgatás előtt formába hozzam magam amennyire csak lehet."  - mondta Arnie, majd még hozzátette "A Megváltást fogják folytatni, bár a producerek és a franchise tulajdonosai enyhén szólva sem  elégedettek McG munkájával. De úgy vélik, hogy az lesz a legjobb, ha ezt a sztorit viszik tovább. Még akarnak egy ötödik és egy hatodik felvonást, amellyel lezárják az egész franchise-t."

Röviddel a T4 után McG megemlítette, hogy már konkrét elképzelése van az ötödik filmről, de ebből se lesz már semmi (erről itt olvashatsz). Szerencsére?

Címkék: terminator miújság sequel terminator 5

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr324573185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.06.08. 10:30:29

azért a 3ik nagyon sz.rságán a 4ikkel kicsit javítottak ztem.

TomPowell25 2012.06.08. 11:08:57

Szerintem is a 3.-ik volt a mélypont (a meglepő befejezés ellenére is). A 4.-től nem vártam sokat, de kellemesen csalódtam (mondjuk óriási marhaságok így is voltak benne), de Sam Worthington karaktere például nagyon eltalált volt, és jó volt, hogy végre nem a szokásos "visszautazni az időben és megmenteni/megölni a megváltó John Connor" sztorival jöttek elő megint.

Spawn85 2012.06.08. 11:34:33

Szerintem is negyedik rész viszonylag korrekt volt. Ezzel együtt persze az első két résznek nyomába sem ér.

Globetrotter2014 2012.06.08. 11:44:36

@doggfather: @TomPowell25:

Egytértek.
3 mélypont de a 4 is messze van az első ketőtőtl.

Cameron és 3D jöhetne, hatalémas világégéses csatákkal.

Nekem ez hiáynzik az első rész után az összes azt követőből

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.06.08. 12:02:25

Cameron Avatarozik, ha meg éppen nem, akkor merül vagy a világűrről ábrándozik. Ha 6 évig nem lenne semmi a dologból, akkor visszakerülnének hozzá a jogok.

Rolee83 2012.06.08. 12:18:11

Megint kapunk egy lagymatag fost! Hiába, az első két rész minőségét nem fogják tudni hozni, ahhoz kellene egy komolyabb rendező, ami nincs! Mondjuk én megnéznék egy Nolan féle T filmet, de nem ez lesz. Biztos majd látványos lesz, meg CGI hegyek, Schwarczi ide vagy oda, kevés lesz ez!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.06.08. 13:34:45

@ZF2: én is írtam, hogy "kicsit javítottak".

Sztem is messze van ez első kettőtől, főleg a bitang 2estől.

kung - fúj (törölt) 2012.06.08. 14:57:42

A harmadik elég tűrhető,három ótvar hibától eltekintve:
1.Nick Stahl-abszólút szar a szerepében,nem igaz hogy nem találtak nála jobbat.
2.Kristanna Loken a T akárhány szerepében inkább szexis mintsem félelmetes.
3.Egyes akciójelenetek a T2-re emlékeztettek (a temetős jelenet)
A negyediket rüheltem....
Az ötödik forgatására schwarzi járókával fog menni.....game over.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.06.08. 15:01:33

@kung - fúj:

jól olvasom, hogy azt írtad, hogy a 3ban a főszereplőn, a gonoszon és az akción kívül a többi jó, és, hogy a film ezek ellenére tűrhető???

csak én érzek itt ellentmondást?!

kung - fúj (törölt) 2012.06.08. 17:49:46

@doggfather:
tűrhető helyett jót akartam írni,mire észbe kaptam már elment a komment.....:-/
Fogalmazásból kettes alá,ülj le kung-fúj fiam...

Dean6 2012.06.08. 18:15:04

Christian Bale azért visszatérhetne,remélem nem hagyják ki...:/ Nem sok hír van erről.

a8zoli 2012.06.08. 18:20:19

schwarzinak ezt nem kéne erőltetni mert max megint roland kickinger testére cgi-ozzák az arcát mint a 4 ben ez pedig elég vicces volt , sztem egy totál más vonalat kéne elkezdeni schwarzi nélkül és mindent az elejéről. a majmok bolygójából is lehetett épeszű és potenciális filmet csinálni és ebből is lehet. nem kell ehhez kameron nem mondom azt hogy nolan ha rááldozna komoly időt nem lenne jó. de lehet egy új embernek kéne színre lépni és vmi újat mutatni ;)

sjbee 2012.06.08. 18:59:21

@kung - fúj:
Ha gonosz akarnék lenni, akkor azt mondanám, h értő olvasásból is kettes alá, ugyanis nem érted mire írta doggfather :)

Akkor elmondom. Gyakorlatilag leírtad, h a 3. Terminator minden szempontból finoman szólva kifogásolható, de ettől még neked jó film. Akkor milyen film lehet az, amit te kimondottan utálsz? :D

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2012.06.08. 19:39:13

Ez se lesz már a régi. Swarzi ide vagy oda, kétlem, hogy elég lesz a jó filmhez, gyúrhat akármennyit. Valahogy már nem tudnak az ütős második részhez képest eredetit alkotni. A 4. szerintem több helyen is elvérzett.

bobjay 2012.06.08. 22:11:50

Schwarzenegger már elég idős ugyan, de még nem késő előállni egy olyan résszel, amiben ő a főszereplő és megmutatják, hogy miért őt választják a gépek "alapanyagnak". Természetesen a végén megölnék őt a gépek, de baromi jó sztorit lehetne ebből írni. Mondjuk találkozhatna a film során a jövőben John -al, aki nem mondhatja el neki, hogy mi lesz a végzete, mert akkor felborulna a téridőkontínúm:)
süti beállítások módosítása