Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Anna Karenina előzetes és poszter

2012.06.20. 20:07 koimbra 7 komment

Joe Wright a Hanna akció-thriller kitérő után visszatért a kosztümös drámák világába. Ezúttal Lev Tolsztoj klasszikusából, Anna Kareninából készített filmet. Természetesen Keira Knightley játssza az egyik főszerepet, csak úgy, mint a Vágy és vezeklés (Antonement), no meg a Büszkeség és balítélet (Pride and Prejudice) esetében. Aaron Johnson formálja meg Vronksy grófot, Jude Law Alekszej Karenint, Karenina fejét alakítja. Angliában szeptember 7-én, Amerikában november 9-én mutatják be. Kelly Macdonald, Matthew Macfadyen, Domhnall Gleeson, Emily Watson, Alicia Vikander, Olivia Williams és Ruth Wilson erősítik a szereplőgárdát. 

A forgatókönyvet Tom Stoppard írta, aki Oscart kapott a Szerelmes Shakespeare szkriptjéért. Természetesen az Anna Karenina is komoly esélyekkel indulhat a díjszezonban, hiszen Wright előző két kosztümös filmje is sok kritikus kedvence volt.

annakarenina.jpg

Címkék: poszter könyvből film anna karenina

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr144601336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.06.20. 21:06:58

Rám lehet fogni, hogy műveletlen vagyok, de erre a filmre ki kíváncsi?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.06.20. 21:21:18

@Sparrow: Akik a Vágy és vekezlésre, illetve a Büszkeség és balítéletre.

megnevezhetetlen · http://www.facebook.com/xyzdg1981 2012.06.20. 23:34:53

Többek között én, pedig egy párszor már nekifogtam a regénynek, pár oldalnál tovább mégse jutottam (ellenben a Sophie Marceau-s verziót nagyon szeressük)Amúgy Jude Law Karenint játssza (ami logicus, ha már egyszer Johnson lesz Vronszkij... :) )

Árkádia 2012.06.21. 10:00:28

Engem is érdekel és a a korábbi verzió Sophie-val is az egyik kedvencem. :) Márcsak Sean Bean miatt is. :) Szép lenne Kareninből kettő! :)

Söci 2012.06.21. 11:09:06

@Sparrow: engem az Anna KARATErina verzió érdekelne, durva kungfuval a szibériai havasokon

backdraft · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=backdraft 2012.06.21. 11:37:38

Nekem erről két dolog jutott eszembe:

1.) Jude Law ennyire öreg már?! (Haja sincs már szegénynek, és kinéz vagy 50-nek, pedig harmincvalamennyi.)

2.) A plakátjon olyan mintha valaki a stábtagok közül a svédasztal mellett dobta volna össze a Photoshop 3.0-s verziójával.

Amúgy, a többi dolog tetszik. Csak miért ez a tinédzserkülsejű Aaron Johnson játsza a szeretőt, hát nem értem.

backdraft · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=backdraft 2012.06.21. 11:39:06

Kis módosítás, utánanéztem, JL idén december lesz 40 éves. Na de akkor is le van pukkanva.
süti beállítások módosítása