Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A Daredevil filmért cserébe a Marvel visszakapja Galactus jogait a Foxtól

2012.08.07. 11:00 BeniMan 16 komment

406px-Pete--Galactus_low_angle.jpg

Több hír is napvilágot látott a Daredevillel kapcsolatban. Sikerült megnyerni rendezőnek A szupercsapatot is jegyző Joe Carnahant, így mostantól ő felel azért,hogy újraindítsák a piros álarcos szuperhős kalandjait. Ha a Fox nem akarja elbukni a Daredevil jogait, akkor el kell kezdeni a forgatást október 10-én, vagy ellenkező esetben a Marvelhez kerülnek vissza a jogok. Természetesen nagy a kapkodás a film körül, ám most úgy tűnik, mégis lesz idő a normális ütemű munkára. A Marvel hajlandó több időt adni a Foxnak ám cserébe a Fantasztikus Négyes univerzum néhány karakterének a jogát kérik vissza, elsősorban Galactus karakterét. A hírek arról szólnak, hogy a Marvel Galactus karakterét az új Bosszúállók filmben szerepeltetné, mint Vasemberék csapatának fő ellenfele.

Címkék: marvel daredevil miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr784699330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.07. 11:22:04

WTF??

a marvelnek nem kell a Fenegyerek??

menjenek a csudába, és cserébe pont f4 cuccokat kérnek?!

á, nem mondok semmit...

Jester 2012.08.07. 11:39:33

Az Avengers záró jelenete alapján nem lenne szükség Galactusra... No mindegy. Pókembert szerezzék vissza!!

2012.08.07. 11:42:39

@Jester: úgy tudom az avengers zárójelenete (thanos) inkább a guardians of the galaxyra utal (ami jövőre jön), a bosszúállóknak túl nagy falat lenne thanos, vagy nem?

pókemberről tárgyalnak hogy valamilyen formában benne legyen az egyik avengers részben

Frederico 2012.08.07. 11:45:46

@PeterSchöffer: Szerintem nem nagyobb falat, mint Galactus :)

Én részben örülök, hogy visszaszerzik az F4-es jogok egy részét. Fenegyereknél egyáltalán nem értem, minek kell egy reboot.
Pókembert viszont tényleg visszaszerezhetnék

kerdezo83 2012.08.07. 12:47:31

Jogok "egy részért" feláldozzák a Fenegyereket??? Ha jól értem, akkor az F4 karakterei továbbra sem kerülnek vissza hozzájuk... ez olyan nesze semmi fogd meg jól. Galactus ennyit érne... :(

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.07. 14:36:47

@kerdezo83: nem csak Galactus, mások is az f4ből a hír szerint.

kerdezo83 2012.08.07. 14:47:59

@doggfather: Ok-ok, értem, de gondolom Galactus itt a "főfogás" mert nála csak az eredeti tagok lennének "értékesebbek".
A fenegyereket pedig "beáldozni" hiba lesz szerintem. Minél több kint lévő jogot kéne visszaszerezni. Mert hát a Pókemberre (Sony) nincs esély, továbbá az X-franchise jogai is még évezredekig a filmstúdiónál maradnak. A Fox pedig még ad egy esélyt a Fantastic Fournak. Szerintem a Disney célja az kéne legyen, hogy a jogok szép lassan visszavándoroljanak hozzájuk. (Nem beszélve arról, hogy már megbeszéltük egy korábbi poszt kapcsán, hogy a Daredevilben feltűnt gonoszok jogai is visszaszállnának.)

robbie90 2012.08.07. 17:36:06

@kerdezo83: Nem valószínű, hogy a Fox veszni hagyná a Daredevil jogait, inkább elkezdenék a forgatást időben, így tehát a Marvel nem áldoz fel semmit, csak nyer azzal, hogy kitolja kicsit a határidőt.

Buchek8 2012.08.07. 18:43:23

Teljesen jó üzlet, főleg ha még a Silver Surfert is hozzácsapnák.

Sanosuke 2012.08.07. 18:43:45

én szívesebben nézem az F4 harcát Galactussal, mint a Vörös Batmant :D

kerdezo83 2012.08.07. 19:58:27

@robbie90: igazából se rendező, se forgatókönyv, se színész, semmi nincs a Daredevilhez. Így a Fox "valószínűleg" bukná a Fenegyereket, mert már nincs idejük még egy stábot se felállítani. A Marvel (Disney) meg megvan lőve, mert a leghíresebb és legerősebb ellenségek jogai el vannak adva. Ezért hajlandóak csak egyezkedni... de mégegyszer leírom, szerintem ez hibás döntés. (De persze Disney bácsiék jobban tudják mint én, csak ezzel millió fényévre úszik el, egy Marvel Univerzumban játszódó Fenegyerek film lehetősége.)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.07. 21:39:27

@kerdezo83: "mert a leghíresebb és legerősebb ellenségek jogai el vannak adva"

ebben van igazság, de azért nem teljesen igaz ám!

Blake007 2012.08.07. 22:24:17

A Bosszúállók méltó ellensége szerintem DR. DOOM lenne. :) Mondjuk, ha a Földre csalná Galactust.

McLucas 2012.08.07. 22:35:28

@Blake007: igen, és még hozza magával a túlontúlit is!!! a pókemberrel felturbózott bosszúállók meg szövetkeznek az x-mennel és a fantasztikus 4-essel!!! ez a titkos háború sztorija, szerintem ez lehetne a phase 3 mondjuk:)

kerdezo83 2012.08.08. 06:18:39

@doggfather: Oké! Abban igazad ha az Angyalokat nézzük, akkor nem teljesen állja meg az igazságot. Mert ott van Kang, Ultron, Korvac, Thanos.
Akkor meg kérdem én: minek kell Galactus, hogy "beáldozzák" érte Fenegyereket.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.08. 09:05:29

@kerdezo83: ezt én se értem, írtam is, rögtön az első kommentben...
süti beállítások módosítása