Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Stallone akcióban a The Expendables 2-ben

2012.08.09. 12:00 BeniMan 6 komment

A Lionsgate kiadta a harmadik klippet a The Expendables 2-höz. Sylvester Stallone és csapata visszatér és egy minden eddiginél nehezebb küldetésben. A videóban Barney Ross egy motorral szed le egy helikoptert és Terry Crews is akciózik egy kicsit. A The Expendables 2 augusztus 17-én kerül a mozikba.  

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr474702880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cucuminator 2012.08.09. 12:35:05

Valahonnan ismerős ez a helikopterleszedlses módszer... Khmmm...

mr.roper 2012.08.09. 14:59:55

az IMDB-n amúgy most jelenleg nyolcason áll a csillagozás, ami biztató, ugyanis az első epizód azt hiszem 6.9-s erősségű rezgést mutatott. :-) Simon West rendezőtől láttam a Mestergyilkost, és meggyőződtem arról, hogy alkalmas veterán akcióhősök instruálására. amúgy a Con Air az egyik titkos favoritom a 90' évekből. :-)

Rolee83 2012.08.09. 16:53:54

Basszus, de szar a CGI! Az a lezuhanó helikopter meg az eldőlő víztorony nagyon béna! Ez most kicsit kedvem szegte!

Dean6 2012.08.09. 18:43:24

Elég mozgalmas jelenet,nekem tetszik,a cgi meg szerintem egyáltalán nem csúnya,visszafogottabb,de egyáltalán nem rossz.
süti beállítások módosítása