Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Cloud Atlas előzetes

2012.09.07. 10:00 ForgerON 12 komment

cloud_atlas.jpgPazar előzetessel hívják fel a figyelmet a Cloud Atlas-ra a Whachowski testvérek. David Mitchell regényét alapul vevő alkotással talán sikerül újra maradandót készíteniük, mint egykoron a Matrix-xal. A hat szálon futó, és több évszázadot érintő sci-fi dráma képi világról már most elkönyvelhető, hogy rendkívüli. Az előzetesből sugárzó nyomasztó hangulat is bizakodásra ad okot, ahogyan a szereplőgárda. Félelem, hit, szerelem; halál, élet, születés. Sorsok, amik mind kapcsolódnak a Cloud Atlas-hoz. November 22-én lesz a hazai premier.

Címkék: trailer miújság könyvből film cloud atlas

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr714759710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2012.09.07. 11:07:58

Iszonyat jó trailer lett, várom nagyon, remélem legalább annyira jól feldolgozza majd a témát, mint a Tree Of Life

Doro_ 2012.09.07. 11:09:46

Hú, beszippantott a trtailer. Milyen durván jó már az a pár másodperc mikor Halle Berry átfordul a kocsival.

backdraft · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=backdraft 2012.09.07. 11:52:20

ényleg jól meg van csinálva. De a sztori nekem még nem világos, meg ez a sok idősíkkal való bűvészkedés is fura. Majd kiderül. Reméljük, jó lesz!

tjunior 2012.09.07. 11:53:38

Hát ez vagy zseniális lesz vagy bűn rossz

stikli0 · http://filmkupac.tumblr.com 2012.09.07. 12:24:37

A hosszú trailert nem mertem elindítani, és ez az idősíkos machinálás sem fogott meg elsőre, de ez a bemutató kimondottan megfogott magának. (Meg amúgy is ölég grandiózus-függő vagyok :D)

FayeFaye 2012.09.07. 12:43:19

A Budapest Film tájékoztatása szerint a magyar közönség november elejétől a könyvesboltokban is találkozhat David Mitchell regényével, amely Felhőatlasz címmel jelenik meg.
Forrás: MTI

Érdekes, hogy még nem fordították le, de szerintem érdemes lesz elolvasni a film megjelenése előtti pár hétben.

FayeFaye 2012.09.07. 12:47:11

A nyolc éve kiadott kötet egy hete még a 2509. volt a netes könyváruház listáján, a regényből született filmből a világhálóra került részletnek, valamint a közösségi portálokon megindult csevegésnek köszönhetően viszont múlt pénteken már a hetedik volt az Amazon.com sikerlistáján. MNO :D

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.09.07. 13:38:17

Nem is tudom, mikor néztem meg egy trailert egymást után kétszer, de ezt muszáj volt

Sonda 2012.09.07. 13:46:38

@danialves: Ha ezt muszáj volt nézd meg az 5percesett , én egy egész délután csak néztem és néztem :))

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.09.08. 01:03:52

@Sonda: Nálam inkább "a kevesebb több" elv érvényesült most, az új trailer nagyon jól van megszerkesztve, a másik inkább csak valamiféle összefoglaló volt

dm996 (törölt) 2012.09.09. 02:36:22

...hát nemtom szerintem ez a Mátrixhoz képest kismiska, pedig szeretem az elvont filmeket, de egyáltalán nem győzött meg.
süti beállítások módosítása