Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Universal Soldier: Day of Reckoning poszter és előzetes

2012.09.12. 08:30 BeniMan 11 komment

Vajon hány bőrt húznak még le a Tökéletes katonáról? 1992-ben Roland Emmerich első Amerikai filmjeként letett az asztalra egy remek akciófilmet, azonban a folytatások kivétel nélkül gyalázatosra sikeredtek. Folyamatosan semmibe veszik az előző részek történéseit és olyan szinten süt róluk a "ZS" kategória, hogy az már fáj. Dolph Lundgrent az első részben egy szecskagép felaprózza, aztán visszatért a harmadik részben. Ott Van Damme fejbe lövi, úgy hogy ököl nagyságú lyuk tátong a fején. De kapaszkodjunk meg! Lundgren ezután is visszatér a novemberben moziba (inkább tékák polcaira) érkező alkotásban a Universal Soldier: Day of Reckoning-ban. A filmben feltűnik még a többszörös box világbajnok Roy Jones Jr. és az akciófilmekből jól ismert  Scott Adkins.


 

PHmfHikyoeMGpt_1_m.jpg

 

 

Címkék: akció akcióelőzetes universal solider 4 universal solider

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr484771532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.12. 08:54:44

scott adkins annyira együtt akar lenni a bálványával, ha az egyszer abbahagyja a filmezést, akkor neki is kuka, ez nem zavarja?!

Lombos Péter · http://prolihisztor.postr.hu 2012.09.12. 09:18:35

hááááát.... ez még a tékák polcaira sem biztos, hogy a cím gyalázásával kerülhetne fel...
Az már más tészta, hogy Adkins Boyka karaktere óta nem találja a helyét, folyton JCVD szoknyája szárát rángatja a szerepért

Doro_ 2012.09.12. 09:28:53

Komolyan mondom, inkább adnák az éhező gyerekeknek azt pénzt, amit ebbe a filmbe beleölnek... Mindenki jobban járna.

BeniMan 2012.09.12. 09:31:52

Én csak azt nem értem hogy még hány részben akarják megöletni szegény Lundgrent Van Damme-al... :D

Vicc bazdmeg. Felszecskázták értitek????? Darabokra szétvágták és visszatért!!!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁ

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.09.12. 11:04:24

A második egy nagy nulla volt, de én a harmadikon tök jól elvoltam:)

Leone51 2012.09.12. 12:51:03

Még egy párszor leírhatom...
Hol az előzetes?

Rolee83 2012.09.12. 14:10:19

Én csak az első részt láttam, a többi nem is érdekel! De ez, hogy mindig visszahozzák Lundgrent, szánalmas...

Spawn85 2012.09.13. 04:41:36

Elvileg a harmadik részben Lundgren karaktere úgy tudott visszatérni, hogy klónozták. Legalábbis amikor forgatták még valami ilyesmiről volt szó.
Amúgy az első rész nekem nagyon tetszett, a második nagyon gyenge lett, a harmadikkal viszont úgy voltam, mint Koimbra, egész tűrhető lett és szerintem jobb is volt, mint a második rész. (Mondjuk azt nem volt nehéz felülmúlni.)

Spawn85 2012.09.13. 04:51:08

Közben megnéztem az előzetest is. Ez tényleg nagyon gyenge.
süti beállítások módosítása