Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ha nem zavar a reklám!

2012.09.15. 08:00 doggfather 11 komment

Hogy ne csak Viasat-os filmek legyenek a héten, mára a 22:15-kor Film+-on kezdődő Szellemkutya című filmet ajánlanám.

MV5BNDI0NTkzNDMxNV5BMl5BanBnXkFtZTYwODA1MDY5._V1._SY317_.jpg

Jim Jarmusch kiváló forgatókönyve, és rendezése, melyben Forrest Whitaker egy szamuráj szellemben tevékenykedő maffiabérgyilkos.

És ezzel azt hiszem majdnem mindenki figyelmét felkeltettem, elég is lesz mára. Aki kedveli a szamurájfilmeket annak bejöhet. Aki a gengszterfilmeket annak szintén. Aki RZA zenéjét szereti annak is nagyon jó választás. A film még 1999-ben készült, tehát messze még az Az utolsó skót király, de Whitaker olyan filmeken van túl, mint a Szakasz a Jó reggelt Vietnam.

Imdb: 7.5

Ítélet:

Első hallásra nem könnyen összekapcsolható alapanyagok, de meglepően jól működik a film. Mindenképpen nézze meg aki még nem látta.

Címkék: tv ajánló akció dráma néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr684766445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NewZ 2012.09.15. 08:52:19

Drága KOMMENTELŐK...gép kikapcsol...dvd kikölcsönözve vagy megvásárolva...ne higyj senkinek se aki szidja ezt a FILMET!!!! Óriási:))))igaz nem egy akcióorgia...de akkor is ALAPFILM:))

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.15. 10:17:59

@NewZ: én még senkit nem hallottam aki szidta volna, te már igen?

Maya-- 2012.09.15. 12:01:50

ezt foltetlen latnom kell, meg ezt sem lattam, a korom vegett :)

Loger 2012.09.15. 13:30:02

Rendkívül jó film. Hihetetlenül mély tartalommal. Mindenkinek csak ajánlani tudom, akinek nem a Transformers jellegű filmek jelentik a filmkészítés magaslatát.

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2012.09.15. 16:55:30

Remek film, mindig jó újra nézni.

Blake / Mitch and Murray 2012.09.15. 17:20:21

Akárhányszor nézhető,nyugodtam kimerem jelenteni,hogy nálam top 3-as film,de a maradék kettő még nem biztos. :)

NewZ 2012.09.15. 18:39:41

Sajnos igen...olvastam egy kritikát egy megnemnevezem újság megnemnevezem irójától...amivel természetesen rvára nem értek egyet...egyik kedvencem Jarmuch-tól:)

Söci 2012.09.16. 08:32:08

kurva nagy ez a film, én is most néztem meg, nagyon hangulatos
süti beállítások módosítása