Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ha nem zavar a reklám!

2012.09.23. 08:00 doggfather 11 komment

filmdroid_tv_ajanlo_final_200.png

AXN 21:00 Jó reggelt, Vietnam

MV5BMTIwNTEyNDU4Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMTIxMTEzMQ@@._V1._SY317_CR4,0,214,317_.jpg

Az esőember, a Zaklatás vagy a Gömb című filmek rendezője Barry Levinson ebben a filmben Robin Williams és Forrst Whitaker segítségével mutatja be a vietnami háború egy szeletét. Egy ifjú rádióst azért küldenek háborús övezetbe, hogy javítsa a katonák kedélyállapotát. Nem a szokásos propagandával, hanem rockzenével próbálkozik, meglehetősen sikeresen. Egészen addig míg meg nem ismerkedik egy helyi lánnyal a háborút is csak vidáman fogja fel, mintegy munkával járó negatívumként.

Imdb: 7.2

Ítélet:

Rendkívül szórakoztató, de egyben megkapó történet mely nem a szokásos háborús film sablonban gondolkodik. Robin Williams egyik legjobb alakítása, máig rengetegen azonosítják ezzel a filmmel. Golden Globe díjat nyert is vele, de Oscar-ra és BAFTA díjra is jelölték.

Itt a film trailere, ha még nem láttátok volna:

Címkék: tv ajánló akció vígjáték dráma néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr344782795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya-- 2012.09.23. 08:57:37

hat, en meg nem lattam volna :)..mikori a film?

Lombos Péter · http://prolihisztor.postr.hu 2012.09.23. 09:14:40

Hála a magyar forgalmazás teljes hiányának, a forgalmazási jog lejártának, teljes egészében megtekinthető Youtube-on.

www.youtube.com/watch?v=V_jkgxq05CI

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.23. 09:20:59

@Lombos Péter: miután a múltkor leszedtek valami egy poztolásom után, így azóta nem linkelek teljes filmet, ha valaki akarja majd megkeresi.

Maya-- 2012.09.23. 09:27:15

@doggfather: meg tervbe se voltam veve, nemhogy megszulessek :)

Lombos Péter · http://prolihisztor.postr.hu 2012.09.23. 09:28:24

@doggfather: ismerős... ezért én is csak a nyitóadást osztottam meg, legyen hangulat!
Ma estére azonban köteleznem kell magam a Babycallra :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.23. 09:28:49

@Maya--: azért ne kell minden nap a másik orra alá dörgölni, hogy milyen szemtelenül fiatal vagy. :D

JudgeFairlight 2012.09.23. 16:27:44

én már "öreg" vagyok, én láttam eredetileg autósmoziban is...vagyis az első 20-30 percét :-) mert saját és szülői visszaemlékezés nyomán tudom, hogy 1-2 turbórágó elfogyasztása (kiízetlenítése) után nekem általában filmszakadás volt :-)

A "folytatást2 nemrég pótoltam, és tényleg jó film...:-)
süti beállítások módosítása