Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

2012. októberi Filmes naplónk

2012.10.01. 18:00 FayeFaye 35 komment

A gépházas posztban írtuk, hogy a hozzászólások mennyisége miatt havonta új posztot nyitunk a témának. (A posztok továbbra is a "Filmes naplónk" gomb alatt érhetők el.)

Szóval... miket néztetek októberben?

Címkék: filmes naplonk

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr804808357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dean6 2012.10.01. 20:03:32

A legjobban várt film az End of Watch volt,de ma áttették novemberre...:/
Emellett a Skyfall lesz nálam nézős,bár az csak hónap végén lesz.

Rolee83 2012.10.01. 20:42:24

Október 1. van! Még semmit! :D

GeoThrasher 2012.10.01. 20:56:55

Namost nem tudom, hogy ez a topic, hogy működik, de én délután az Act of Valor című háborús akciót néztem és baromira tetszett!
Reveleváns infó ez ide?:)

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2012.10.01. 21:48:08

@GeoThrasher: Abszolút reveláns. :)

Még csak most kerítettem sort Viggo Mortensen posztapokaliptikus drámájára, The Road-ra. Sajnos a végével nem vagyok kibékülve, remélem a könyvben logikusabb magyarázat van a befejezésre.

Gőbölös Ákos · http://filmek.kepregeny.net 2012.10.01. 22:19:10

@ForgerON: A könyv és film közel tökéletesen fedi egymást. Mi a baj a végével?

walter sobchak 2012.10.01. 23:06:02

@GeoThrasher: Hali! Letekertem a múlt héten a német filmeket, amiket ajánlottál :). DAS BOOT(3,5 órás rendezői): nagyon komoly, nagyon nem Hollywood-i film, tényleg nyomasztó a hangulat, Jürgen Prochnow eléggé hasonlít Tom Berenger-re a Szakaszból. Rengeteg jellemfejlődést ábrázol a film, a vége meglepett. SZTÁLINGRÁD: ez is nagyon jó film volt, tetszett benne a szovjet-német barátkozós rész, jók voltak a karakterek! Azt is jól megmutatta, hogyan állatiasodnak el a teljesen szimpatikusnak beállított szereplők is, ami biztosan így volt, ha nem még rosszabbul az igazi csatában. DREZDA: ezt a filmet már félig láttam egyszer, de nekem baromi unalmas volt, a szerelmi szálat szinte egy az egyben ki lehetett volna vágni, nagyon hosszú és kiszámítható volt, az üzenete meg hatalmas klisé... magát az eseményt viszont elég gyorsan letudták. Azért voltak benne jó jelenetek, de erősen TV-film jellege volt. BERLIN - A FAL LEOMLIK: teljesen jó volt, megfelelően árnyalt karakterekkel, jól ábrázolták, hogy akkoriban mennyire beépült a Stasi a köznapi életbe... vicces volt, hogy a szinkron miatt a magyarok úgy beszéltek magyarul, mint az oroszok, meg amikor a kórházban magyarról magyarra fordított a nő :D Kicsit ez is hosszúra sikeredett, de ez is gondolom eredetileg kétrészes TV-film volt. Ja és a Drezdában meg ebben is szerepelt a Csajok a csúcsonban meg a Berlin, berlin nevű sorozatban is játszó, szerintem aranyos, csak kicsit malacorrú Felicitas Woll :) Hiába, ő meg Thomas Kretschmann (utóbbi már Hollywood-ban is) szinte minden német film része :D

GeoThrasher 2012.10.02. 07:24:37

@walter sobchak:
Na, örülök, hogy sikerült hatással lennem Rád!:)
Ezek közül abszolút a a Das Boot a király, főleg a rendezői.
A Drezda sajnos tényleg erőteljesen a szerelmi szálra van fölépítve, ez igaz. Ugyanakkor nagyon jó, hogy egyes jelenetekben be van mutatva az a pokol, amit leírásokból is nehéz elképzelni. Plusz a brit légierő vezetőinek a totális barbársága.

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2012.10.02. 08:25:13

@Gobiakos_01: Az volt a bajom vele, hogy nem egyértelműsítették a "végig követtünk benneteket" témát. Ez úgy jött le, mintha arra várnának, hogy az apa megmurdáljon..

GeoThrasher 2012.10.03. 11:49:11

@walter sobchak:
Amúgy neked honnan sikerült beszerezni a Das Boot rendezői változatát? Mert én anno még valamelyik bevásárlóközpontban csíptem meg ezer forintért, csakhogy a lemez hibás volt persze...
Letölteni meg egyelőre nem sikerült...

walter sobchak 2012.10.03. 14:28:28

@GeoThrasher: Hát én is letöltöttem, de amúgy van egy totál vágatlan verziója, ami meg majdnem 5 órás :D. Ha arra gondolsz, azt nem tudom, de ez a 3,5 órás, Ncore-on ha fent vagy, ez is fent van :)

nikodémus 2012.10.06. 07:29:34

Moonrise Kingdom (2012)

Wes Anderson e munkája van annyira "kommersz", hogy nekem is tetsszen. Mégis egyedi marad, és ha ráhangolódunk, nagyon lehet szeretni.

Monsieur Lazhar (2011)

Szuper iskolafilm, amiben egy lelkileg súlyosan terhelt tanár próbál dűlőre jutni egy lelkileg súlyosan terhelt osztállyal. Őszinte gesztusok, finom láttatás, semmi hollywoodi giccs. Ajánlom mindenkinek.

Atkakukac1989 2012.10.07. 16:12:57

Mint a kámfor

Ez még mindig ugyanolyan jó, mint először volt. Soderbergh meg amúgy is az egyik kedvencem, szóval nincs is több szóra szükségem.

90%

A diktátor

Bár már nem nevettem annyit mint először a moziban, de még mindig nagyon vicces (vannak megunhatatlan poénok), minden nagyon a helyén van. S. Baron Cohen meg a legnagyobb komikus mostanság.

90%

Cucuminator 2012.10.07. 16:19:06

@GeoThrasher: Das Boot: zseniális! Én is anno így vettem, de a lemez nekem jó volt. Stalingrad is zseniális.
Miért csak a németek tudnak jó második világháborús filmet csinálni?

GeoThrasher 2012.10.08. 09:34:50

@Cucuminator:
Vagy miért csak a Tengely? :)
Felhívnám még a figyelmet a Yamato nevezetű japán filmremekre is. Szigorúan Eredeti nyelven, feliratosan! Megéri!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.10. 10:10:36

Modern család 4/1. ez az évad is jó lesz. :D

tutiadöfi 2012.10.11. 08:31:04

tegnap kihasználva az occsó mozinapot, megnéztem 2 filmet

Looper : kurva jó, a sztorija nagyon összetett és kidolgozott, szerintem a film fő erőssége, igazából ez uralja az egészet, így nincs benne olyan sok lövöldözés, és scifihez képest a nagy része egy lepattant tanyán játszódik a kukoricásban, de így is nagyon jó film, érdemes megnézni

Vadállatok : húúúú, hát beültem rá és az első 5 percben nagyon ideges voltam, totál úgy kezdődik, mint valami béna hippi közhely, de aztán
baszki ez az ÉV filmje, Oliver Stone egy zseni, kurva jó színészek vannak benne, mindenkinek felnőtt jelleme van,
a sztori is egybe van
itt is egy dolgot hiányoltam, hogy lehetett volna több lövöldözés, de a karakterek annyira erősek, Travolta, Benicio del Toro, Salma Hayek, stb
simán elviszik a filmet a hátukon

ez egy igazi filmes élmény, és igazi nagybetűs FILM

azonnal menjetek a moziba megnézni !
nálam AZ ÉV FILMJE, ez lesöpörte a nyári filmeket

tutiadöfi 2012.10.11. 08:33:00

@tutiadöfi: kicsit sokszor írtam le a film szót,mert primkó vagyok, de ezért a Savages-ért muszáj lelkesedni :)))

Atkakukac1989 2012.10.14. 12:43:18

Merida, a bátor

A Filmünnepen csak egy befutóra vásároltam jegyet, de azt hiszem jól tettem. Ez a Pixar mozi szinte teljes egészében elfeledteti a Verdák 2. sok-sok hibáját. Újra éreztem a varázslatot, könnytől párás lett a szemem stb.

A betétdalok nagyon rendben vannak és a főszereplő is nagyon szerethető. Még nem a 100%-os Pixar-varázs, de már nagyon közel vannak megint a csúcshoz. Az animációs megvalósítást meg már dicsérni sem érdemes...
90%

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.15. 08:34:03

Arrow pilot:

nem rossz, de a trailer alapján sokkal jobbat vártam, így max közepes lett nekem ez az első rész, de remélem, majd a következők jobbak lesznek.

Agymenők 6/1: ez a sorozat még mindig vicces.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.16. 14:47:54

walkin dead 3/1: nah ez az első rész jobb volt mint a fél második évad.

FayeFaye 2012.10.16. 18:01:40

Hamár sorozatokat is lehet: Borderlands egész hónapban.:)

Atkakukac1989 2012.10.22. 18:51:11

Krízispont

Az év egyik legjobb első filmje. Talán nem is lehet nehéz így összehozni, ha ilyen bitang jó a szereplőgárda. Kevin Spacey, Jeremy Irons, Paul Bettany, Stanley Tucci, mind-mind remekel.
Bár egy igen komplex és nehéz témát boncolgat (gazdasági válság), de mindezt okosan, kimérten és hatásvadászat nélkül teszi.

Ügyes lenyomat a jelenkori állapotokról, érzésekről. A ma emberéről. (Ott lesz az év végi összesítésben).
80%

Shyllard 2012.10.24. 23:07:18

Pár sorozat, mostanában nagyon belelendültem:
-Community első 3 évad: Kötelező minden geek-nek, már csak a tömérdek utalás miatt megéri megnézni, de emellett a poénokban is remekel a sorozat.
-Dexter idáig: Nagyon jó, Trinity óta most először érzem úgy, hogy tényleg veszíthet valamit Dexter (Travisban is reménykedtem, de a végén csalódnom kellett benne)
-Boardwalk Empire idáig: 2. évad vége szerintem a sorozattörténelem egyik legmegrázóbb és legütősebb lezárása volt és még mindig tartja magát erősen.
-The Walking Dead idáig: A 2. évad unalmas volt kicsit, de így látva a 3. évad első két részét szükség volt erre az átvezetésre, mert így iszonyat ütős eddig az egész.
-Breaking Bad idáig: Sajnos csak nyáron folytatják és méghozzá itt is elég izgalmas pillanatnál szakították félbe az évadot, még mindig a legkiválóbb sorozat.
-How I Met Your Mother idáig: Csúnya csalódás eddig az egész, nagyon erőltetve van, a 7. évad végét iszonyat elrontották, volt eddig egy-két jobb pillanatuk, de ronda hanyatlásnak indult az egykor nagyszerű sorozat.
-New Girl idáig: Számomra a Scrubs méltó utódja, méghozzá a kedves humora miatt, ami sosem igyekszik bántó lenni, mégis képes megnevettetni a nézőt, nomeg Deschanel miatt mindenképp nézős, de a többi karaktert is eléggé megszerettették az emberrel.
-American Horror Story: Első évad nagyszerű, első 5 rész néha elég ijesztő, aztán a sztorit rendesen felgöngyölítették és igen bizarr, de ötletes évad kerekedett ki belőle. A 2. pedig mégjobbnak ígérkezik, már az első részben beledobtak minket a levesbe, van mit megmagyarázniuk és egyszerűen imádom, hogy azt a karaktert muszáj utálni, aki pont az egyedüli aki a pozitív értékek mellett kiáll :D
-Supernatural: Egyszerűen borzalmas, lassan szerintem abba is hagyom.
-Arrow: Érdekes kezdés, de mivel CW-s, nagy az esély rá, hogy rendesen el fogják rontani.
-Vámpírnaplók: 4. évad borzalmas kezdéssel indított, de a 2. rész már kecsegtetőbb, továbbra is kitartok mellette, mert a mélypontok ellenére mindig voltak jó pillanatai.

Asszem most ennyi :D:D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.25. 10:52:57

@Shyllard: nem csak én nézek egész sok sorozatot ezek szint. :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.25. 19:21:16

nikita 3/1: nem mondanám, hogy meggyőzött ez az új mission impossible, james bond szerű katyvasz...

Shyllard 2012.10.25. 20:22:21

@doggfather: Van még bőven, csak sok most szünetel :D Jövhéten szünetem van, oda egy jó kis Arrested Development maraton van betervezve :D

+Seeking a friend for the end of the world: Kellemes kis film, néha kicsit lehangoló, de emellett vicces is tud lenni. Az a tipikus melankolikus néha elgondolkodtató lassú lefolyású alkotás, egész jó alakításokkal. Nem annyira erős road-movie, stílusba sem nagyon tudnám sorolni, mert van benne dráma, komédia, romantika meg minden, de érdekes kis film volt, szerintem megéri megnézni.

nikodémus 2012.10.27. 07:59:05

On The Road / Úton (2012)

Kerouac regényének megfilmesítése kicsit zilált, kicsit céltalan és túlságosan is hatásvadász - mély nyomokat nem hagyott bennem.

Magic Mike (2012)

A szokatlan téma sokat nem adott hozzá filmhez, egy klasszikus mester-tanítvány viszony-sztorihoz. A dokumentarista visszafogottság érdekes volt, de nem éreztem különösebb célját. Szerintem túlértékelt film.

For Greater Glory (2012)

Ügyetlen, néhol elég giccses, de becsületes és fontos film a mexikóiak vallásszabadságért való harcáról. Andy Garcia közepeset nyújt.

Rock Of Ages (2012)

Borzalom úgy, ahogy van, talán Cruise-t kivéve.

Te Amazing Spider-Man (2012)

Jók a színészek, de klisés a sztori, a motivációk homályosak, néhány szál félúton eltűnik - olyan leckefelmondós szaga van a egésznek.

Cucuminator 2012.10.27. 22:04:24

Skyfall (feliratosan)

Craig a legjobb Bond. Nem hittem, hogy ilyen jó lesz, Bardem is nagyot alakít [neki szurkoltam éd nem az öregnek(csak, hogy ne spoilerezzek)]. Egyedül a Bond lánnyal nem vagyok megelégedve (miért kellet megkopasztani, mint egy csirkét?).

Cucuminator 2012.10.27. 22:05:48

Mostanság egyébként sorozatokat nézek inkább, arról is kéne beszámolnom...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.28. 07:52:01

Skyfall:

jó kis bond film ez nah, nem írok róla mást, nehogy spoiler legyen, de jó.

Atkakukac1989 2012.10.29. 20:01:28

Halálos rémületben: Nem tudom, sok ember nagyon nem szimpatizál Daltonnal, de szerintem egyáltalán nem volt rossz Bond. A Bond-lány sem rossz, igazi jó mellékkarakter, aki nem csak úgy ott van, hanem csinál is valamit. A főcím és a zene is okés. 8/10.

A magányos ügynök: Ez már kicsit gyengébb, de nem vészes. Benicio Del Toro vendégszereplése nagyon vicces, így ennyi év távlatából. Nagy bajom, hogy a vizisí, motorcsónak stb. akciójelenet-folyam nagyon elnyújtott, ront a film élvezhetőségén. Viszont a filmvégi nagy finálé rendben van. 7/10.

Chicago: Tudom, hogy a Moulin Rouge az alap, a minden, a musical terén. De nekem akkor is Velma Kelly és Roxie Hart története verhetetlen. 10/10.

A csodálatos pókember (2012): Nem tudom, hogy van ez. Helyenként isteni, helyenként semleges. Az aláírandó, hogy a főszereplők (Peter, Gwen) rendben vannak, viszont a történet nem mindig működik. Pl. elkerülhetetlen azonos pontokon az összehasonlítás az előző első résszel. Ben bácsi halála például sokkal drámaibb a régiben. A pókcsípés is lehetett volna ötletesebb. A gyík átváltozása pedig nem valami nagy szám effektileg. Manapság már szinte gagyinak hat. A filmzene viszont bitang jó, ahogy Gwen rájön Peter titkára az év egyik legjobb jelenete. Ötletes a darus rész is. Van hova fejlődni, de ha nem ismétlik tovább a következő részben az előző filmek motívumait, akkor remek 2. résznek nézünk elébe. 7.5/10

Ui. Az nagyon beharangozott "mekkora lesz már" szubjektív kameranézetből nem is kapunk sokat, nekem béna is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.10.29. 21:02:21

@Atkakukac1989: a chicago sztem is sokkal jobb, mint a moulin r.

Atkakukac1989 2012.10.30. 18:23:13

@doggfather: örülök, hogy nem csak én látom így akkor :DDD
süti beállítások módosítása