Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ha nem zavar a reklám!

2012.10.12. 08:00 doggfather 7 komment

filmdroid_tv_ajanlo_final_200.png

Film Mania 23:00 South park- Nagyobb, hosszabb, vágatlan

MV5BMTk4NjQzMTI0MV5BMl5BanBnXkFtZTcwODAxNTIyMQ@@._V1._SY317_CR5,0,214,317_.jpgMár két éve megy minden idők egyik legbotrányosabb rajzfilmsorozata, mikor a készítők (Tray Parker, Matt Stone)úgy döntenek, hogy a mozivásznon is kipróbálják, működik-e ami a televízióban.

A történet szerint háború tör ki az Egyesült Államok és Kanada között a fiúk kedvenc sorozata miatt. Eközben Szaddám Huszein szeretőjével a Sátánnal a világot akarja elfoglalni. A film a  sorozattal ellentétben musical, a zenéjét Oscarra is jelölték.

Imdb: 7.8

Ítélet:

Ez még akkor készült, mikor a South Park vicces volt, szóval nézzétek meg.

Trailere elég ritka, szóval csekk:

Címkék: sorozat tv ajánló néznivaló sequel

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr234822886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leone51 2012.10.12. 08:25:34

Itt még szerettem a South Parkot. Kb. az első 3 évadot néztem azt meguntam. Jó rég volt már az is. Emlékszem még internetkávézóba jártam akkor azt floppin (!) vittem haza a South Parkos képeket. Mostmeg ha nem is akarom akkor is mindenhonnan ömlik a net (Munkahely, otthon, mobil, tv, PS3...).
De a filmre vissza térve, tényleg jó, érdemes még reklámokkal is megnézni.

Cucuminator 2012.10.12. 09:28:04

Azt lehet tudni, hogy melyik szinkron verzió? A fos régi, vagy az új az eredeti hangokkal. Bár igazából nekem mindegy, még nincsenek magyar csatornáink.

Nekem még mindig a kedvenc animációs sorozatom (pont tegnap néztem az új részt). Simán lepipálja az összes többit (max a Simpsonst nem). Angolul kell nézni, de az új fordító Vito már kiváló munkát végez.

Atkakukac1989 2012.10.12. 11:36:22

Szerintem mivel a Film Mánia adja le, azért szinte biztos, hogy az új, az eredeti hangokkal lévő szinkron lesz a film alatt.

xenomorphh 2012.10.12. 13:03:21

Nekem nem jön be hogy állandóan énekelnek benne....

a8zoli 2012.10.12. 18:46:19

überkirály klasszikus. bár rég óta sztem messze színvonal alatti a sorozat , a mostani 16/10-es bane paródiás epizód sztem elég jó lett. de egy FG epizód kb 3 sp epizód. a sorozat kitermelte a saját konkurenciáját.... mondjuk a srácok más műveit is csípem. cannibal the musical , orgazmo team amerika , de az abszolút kedvencem a basebolondok :D

Libernyák 2012.10.15. 10:51:00

Nekem a régi szinkron jobban tetszett...
A sorozatban pedig az első 2 évadban igenis voltak gyenge részek és a z új évadok nekem sokkal jobban tetszenek! Főleg Butters karaktere!
süti beállítások módosítása