Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Ha nem zavar a reklám!

2012.10.15. 08:00 doggfather 4 komment

filmdroid_tv_ajanlo_final_200.png

Viasat 3 21:25 Halálos iramban

halalos_iramban.jpg

Az autós üldözések, autós jelenetek minden filmben rendkívül látványos részek, 2001-ben kipróbálták, hogy milyen lehet egy filmet erre építeni, és mivel lassan jön a hatodik rész azt kell mondjuk bejöttek a számítások.

Rob Cohen rendező Paul Walker, Vin Diesel, Michelle Rodriguez és Jordana Brewster főszereplésével csinált egy pörgős akciófilmet, illegális versenyekről, tolvajokról, rendőrökről, és nagyon jó autókról. Mind Diesel, mind Walker már több, mint egy évtizede voltak a pályán, mégis mindkettejüknek ez a filmsorozat hozta meg az áttörést, sőt igazán sikeres filmeket ezeken kívül nem is nagyon készítettek.

Imdb: 6.3

Ítélet:

Jó kocsik, jó nők, kigyúrt hapsik, gondolkozni nem kell nagyon, kikapcsolódáshoz tökéletes.

Trailere:

Címkék: sorozat tv ajánló akció néznivaló

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr254845838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cucuminator 2012.10.15. 10:27:39

Király film pedig nem szeretem a műfajt. A 2 és a Tokyo Drift pedig szimplán szar( bár Hulkos kocsi király). A legújabb kettő szerintem jó lett.

Leone51 2012.10.15. 11:41:53

@Cucuminator: Ezzel én is ugyan így vagyok, pont az általad felsorolt részeket szeretem és én sem szeretem a műfajt... Sőt Vince Dízel-től még a hideg is ráz...
Rodriguez viszont Istennő!!!

Maya-- 2012.10.15. 15:31:16

ez szerettem ezt a filmet.
süti beállítások módosítása