Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Cyborg vagyok, amúgy minden oké -I'm a Cyborg, But That's OK

2008.12.05. 11:41 Armida 17 komment


Egy koreai  gyöngyszem.
Amikor először megnéztem a trailert, azt gondoltam, ezt az filmet én tuti nem nézem meg, de aztán mégis, és most már nem bánom. A történet röviden annyi, hogy egy lány, Young-goon (Im Soo-Jung) az elmegyógyintézetbe kerül. A film szépen apránként mutatja be, a páciensek gondjait. Minden karakter nagyon részletesen kidolgozott és a színészek fantasztikus munkát végeztek, én nagyon sokat nevettem rajta, főleg akkor, mikor Young-goon szitává lő mindenkit a kezével. Akkor se lepődjetek meg, ha a háttérben elgurulni láttok egy embert, vagy ha egy páciens felszáll az ágyából, mint egy Jumbo Jet és a csókjelenet, az tényleg elképesztő. Rain aki baromi nagy sztár a hazájában, nagyon édes, és jobban is jódlizik, mint Szandi.
Kicsit art, kicsit szürreál, de eszméletlen nagy film. Youtubeolható.

 

Trailer

 

 

Ez itt a lányoknak.

Ez pedig a srácoknak.

Ez pedig egy szakszerű leírás

Címkék: távolkeleti filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr26805652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Armida 2008.12.05. 15:19:03

Nagyon ugye FayeFaye! :)
Ezer köszi a tippért! Nézd meg a srác honlapját, beszarás milyen jó!

Pozdi 2008.12.05. 16:08:33

Arra azért kiváncsi lennék ki fordította a címet...:)

FayeFaye 2008.12.05. 16:51:51

Armida, mint yaoi-ra fogekonynak a Big Bang Love-ot is ajanlom neked...bar Takashi Miike, tehat vegkepp semmi ertelme, de nagyon szep, mind a fotografia, mind a foszereplo srac.;)

www.youtube.com/watch?v=Qsf_Nshv8Wg

Armida 2008.12.05. 18:55:24

Pozdi, nyugi nem én voltam. Sőt, én is csak Koimbrától tudom, hogy ez ment a mozikban, gondolom ezzel a címmel, gőzöm sincs, én csak eredeti hanggal láttam angol felirattal. :)

Armida 2008.12.05. 19:00:25

FayeFaye, már látom, h te vagy az én emberem. :)
Köszi megint az ajánlást. Ha van kedved akkor írhatsz ám róla te is. :) Én mindenesetre ezt most megtekintem.

FayeFaye 2008.12.05. 22:15:08

Koszi, de ritkan van olyan velemenyem, amit ne lehetne 100 szoban osszefoglalni.:) Egyebkent irtam errol par evvel ezelott, de sajnos elloptak azt a laptomomat.

Armida 2008.12.05. 22:18:51

Épp 10 perce végeztem a filmmel. Nagyon jól össze volt vágva, tetszett.
Sajnálom a laptopot, azért ha szeretnél valamiről írni, mert úgyérzed h nagyon kikívánkozik, akkor csak nyugodtan. :)

FayeFaye 2008.12.05. 22:55:53

Ez az idegesito abban, amikor az embert kiraboljak, nem a laptop hianyzik, de allandoan eszembe jutnak dolgok amik elvesztek vele, mint pl. az egyetemi esszeim, amik akkoriban mind tok baromsagnak tuntek, de most mar szivesen ujraolvasnam oket.:) Az en eletembol mar kimarad ez a blogos vonal, de he, valakinek kommentelnie is kell!;)

Kovetkezo film: The Returner?
www.youtube.com/watch?v=tJR5moPG7zs&feature=related

Armida 2008.12.05. 23:08:21

Teljesen meg tudlak érteni, nekem egyszer a telcsim lopták el, amiben sok olyan adat volt, hogy juj és jáj és azt hittem meghülyülök. :(
Megnéztem az ajánlatod, nagyon tetszik. Megfogom keresni, hátha fent van szétdarabolva.

Én is mutatok, ez az egyik. Bob Sapp- a K1-es óriás is játszik benne:

www.youtube.com/watch?v=1I2k4r9YAMg

Ez a másik, annyira meg akarom nézni, de még letölteni sem tudom sehol. Asszem várnom kell picit, aztán láthatom Kenicsit. :)

www.youtube.com/watch?v=Iouu2uTEsEw

Armida 2008.12.05. 23:12:07

De állati rendes vagy, köszi. :)

FayeFaye 2008.12.06. 00:05:50

Elkezdtem letolteni az Izo-t, jelenlegi becslesek szerint 98 ora.:P Miike teljesen orult, nehez megmondani, hogy orult zseni vagy csak siman elmebeteg...

Faith_Gunn 2008.12.06. 11:09:54

Park Chan-wook a kedvenc rendezőm, és ez a filme is zseniális...végre kijöhetne DVD-n, őszre igérték :(
De persze a "Sympathy for Lady Vengeance-t" nálam semmi nem veri :)
Azon nagyon vigyorogtam, amikor a nagyit felrántotta az égbe a gumiszalag :D
Im Soo Jung-al még nagyon jó a "Tale of two Sisters", meg a "Sad movie" :)

Armida 2008.12.06. 16:17:20

FayeFaye, én még csak most ismerkedek vele, de ez a Big bang love, nekem tetszett. :)

Faith Gunn, köszi a tippeket neked is. Szépen lassan majd elkezdem nézni őket.

Armida 2008.12.06. 19:55:59

Megnéztem a Returner-t, nagyon jó volt! És milyen édi az az alien! :)
süti beállítások módosítása