Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

No More Masks

2009.02.02. 16:31 koimbra 12 komment

Nincs hét Watchmen nélkül, legalábbis még egy hónapig, aztán jön a bemutató, akkor egy ideig a csapból is ez fog folyni, májusban meg érkezik Rozsomák, aztán a Transformers, augusztusra meg már másról lesz szó.

Címkék: poszter watchmen

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr21918412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FayeFaye 2009.02.02. 17:08:32

Tegnap este vegre elkezdtem olvasni a kepregenyt, meg fent voltam, amikor feljott a nap.:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.02.02. 17:58:08

Tényleg jó a képregény? Én meg akartam venni, de ahogy beleolvastam a könyvesboltan nem fogott meg, helyette vettem egy Predator könyvet a Mindörökké éjfélt, azzal rosszabbul jártam

FayeFaye 2009.02.02. 18:34:54

En is evekig ellenalltam az unszolasnak; nem vagyok egy Alan Moore rajongo, nekem tul politikus. De egyreszt a filmet ugysem fogom tudni elkerulni, masreszt hajnali ketto volt es mar kifogytam minden konyvbol, ugyhogy vegre levettem a polcrol. Igazabol csak a masodik fejezet utan kezdtem raerezni; nagyon lehangolo, de szerintem mindenkeppen erdemes elolvasni, es legalabb ketszer. Foleg mert a filmben nem tudom mennyire fogjak tudni kibontakoztatni ezeket a hihetetlenul osszetett karaktereket.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.02.02. 21:08:07

A képregény durván letehetetlen.

nyuszisz 2009.02.02. 21:32:31

Már rég nem olvastam képregényt, 2 éve (a Rozsomák manga változatát, meg egy másikat). Azt mondjátok ez jó? És az utolsó sorban az Batman? :)

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2009.02.03. 07:08:58

Nem, az Batgirl... :)
Jó kis film lesz ez.

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2009.02.03. 12:38:18

A képregény nagyon jó, bár én is régen olvastam képregényt, de erre ráment a karácsony éjjel:-) És milyen szép a gyűjteményes kiadás... Bárcsak lenne ilyen itthon is...na mindegy.
Gibson: Aha, és a második sor első meg Robin, mi? :-)

Gibson44 · http://nagyfonok.blog.hu/ 2009.02.03. 15:14:18

Jaja és ha jobban megnézed Robin mellett Pókembert is felfedezheted. :)

FayeFaye 2009.02.03. 15:33:40

Megneztem megint a trailert, es ugy tunik kockarol kockara atvettek a keregeny paneleket (csak a lanyok kosztumje szexisebb kicsit), mint a Sin Cityben...

VVega · https://debugme.eu/ 2009.02.03. 16:10:08

@FayeFaye: igen igen ez dícséretes, de vajon a hangulatot és a mélységet is vissza tudják majd adni? Mondjuk ha fele olyan jó lesz, mint a képregény akkor már simán ott a helye az év legjobbjai között :D

FayeFaye 2009.02.03. 16:45:40

@VVega: eppen ezen tunodtebb kicsit foljebb. Ezt az elozo mondatot is nem csak ejben kellett volna befejezni: ugy tunik kockarol kockara atvettek a keregeny paneleket, mint a Sin Cityben, csakhogy a Watchmen kb. 3x olyan hosszu; mit fognak kihagyni? Egy idoben Gilliam is felmerult, mint rendezo, de o is azt mondta, max mint egy 5 oras mini-sorozatot tudna elkepzelni.

Mellesleg nekem eleg ambivalens erzeseim vannak ezekkel a kockarol-kockara torteno adaptaciokkal. Bar a Sin City baromi jol nezett ki, csak mozgo-kepeket csinaltak a kepregenybol. A soundtracken kivul semmi mast nem tettek hozza az alapanyaghoz, akkor meg minek? Van aki tenyleg ennyire lusta lapozni?

FayeFaye 2009.02.03. 20:36:49

Huh, a valasz a kerdeseimre: a Black Freighter es az Under the Hood reszek kulon DVD-n fognak megjelenni, majd valamikor a jovoben megjelenik az uber-DVD, amin beillesztik oket a filmbe, tovabba...

"they are also planning a series of "Webisodes." Each webisode of The Watchmen Motion Comic will run about twenty minutes, and be a panel-by-panel slideshow of the graphic novel, narrated by an actor. This is a pretty sad commentary on modern literacy, isn't it? These too will appear on DVD at some point, for those still unwilling to crack open a book." www.cinematical.com/2008/05/26/tales-of-the-black-freighter-getting-dvd-release/
süti beállítások módosítása