Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Apokalipszis prezentálva

2009.06.18. 21:17 koimbra 14 komment

Oh, igen, Roland Emmerich elhozza nekünk az év katasztrófafilmjét, nagyon örülök, hogy az i.e. 10.000 után végre egy vérbeli rombolós művet tesz le az asztalra. A korábbi történet szerint 2012-ben eljön az apokalipszis és egy tudós átjárót nyit egy másik világba, hogy az ott élő hasonmásától segítséget kérjen. Ebben az előzetesben viszont ilyesmi egyáltalán nincs. Kihagyták volna és csak a pusztításra mentek rá?

Korábban volt már egy teaser és pár vírusvideóban a világvége legnagyobb szakértője (Woody Harrelson) is válaszolt néhány kérdésre.

 

Ez pedig a nemzetközi előzetes

Címkék: trailer 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr681194154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drakeamarth 2009.06.18. 22:57:59

Elég odavágósan néz ki, várólistás lett.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2009.06.19. 01:00:27

Ez az! Legyen benne mindenféle katasztrófa. Imádom a katasztrófa filmeket. Kivételesen nem kell megmenteni a világot. Egyet akarok látni, minden megsemmisül a lehető legváltozatosabb és leglátványosabb módon. Tuti agresszió csökkentő mozi. :D
Talán inkább kihagyom a T2-t és ezt nézem meg.

Addict · http://www.noisefreaks.com 2009.06.19. 02:46:51

Idén a Star Trek mellett (előtt?) ez a legjobb trailer amit láttam. Nem tudom, h a film milyen lesz, de a trailer alapján az év egyik legjobban város filmjévé lépett nálam elő (persze csak az Avatar után :) Sokkal rosszabra számítottam az teaser trailert látva, bár benne volt a pakliban, h ilyen jó lesz.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.06.19. 08:38:38

Remélem nem ez az összes látvány a filmben (bár lehet, hogy ezzel lelőtték a lényegesebbeket). Olvastam a maya kódos könyvet (anno foglalkoztam a maja kultúrával), nem ilyen katasztrófáról van szó, de most ez mind1. láttam már egy 2012-őről szóló filmet, az oltárian pocsék volt, remélem legalább itt a látvány kárpótol.

kaamir 2009.06.19. 09:23:51

Kegyetlen ez a látvány, de félő, h megint belepréselték az összes akció jelenetet ebbe a két percbe. A maradék időben meg nézhetjük a család könnyes-szomorú menekülését (egy összeborulás már volt is)
Emmerich amúgy is egy Michael Bay szintű favágó.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.06.19. 10:07:35

@kaamir: Én kedvelem az ilyen favágókat:)
Emmerich pedig érti a dolgát, ha katasztrófáról van szó, csak ne menjen el megint mamutos, kardfogú tigrises irányba

1443t 2009.06.19. 11:12:46

Húúú. ez nagyon ott van. már tavaly kinéztem magamnak ezt a filmet és alig várom, hogy láthassam a moziba. Remélem, hogy ez a 2 peres trailer nem azt jelenti, hogy a bemutató előtt ellövik az összes puskaporukat és a moziban semmi újat nem látunk majd!

warcry83 2009.06.19. 11:46:26

Ne vicceljetek már hogy egy 2 órás filmben csak két perc akció lesz...
Aki látta már a filmeit nem ír ilyet.

Ha ilyen látványosan pusztulunk el 2012ben akkor én páholyból szeretném nézni :)

VVega · https://debugme.eu/ 2009.06.19. 13:24:44

@kaamir: Szikla, Bad Boys 1-2, Transformers, Armageddon. Meg nem magyarázzátok nekem, hogy ezek nem halálosan szórakoztató, ütős akciófilmek :DD

kaamir 2009.06.19. 13:44:26

@VVega: A Szikla és a Bad Boys 1 (a 2-t nem láttam) azok igen, imádom őket, kultfilmek.
Na, de ami utána jött: Sziget, Pearl Harbor, Transformers - ezekkel engem vallatni lehetne.
Az Armageddon valahol a két kategória között van - ha a párbeszédeknél lehalkítom és a nyált áttekerem, akkor nézhető.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2009.06.19. 17:35:35

Az Armageddon az egyik nagy kedvencem. Mivel nőből vagyok, ömölhet az érzelem, a heroizmus, azt is elviselem, hogy Amerika az ász, a Jenő, ki ha én nem Man. :-D Akár egy 2 órás NASA reklámként is értelmezhető.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.06.20. 00:39:35

@kaamir: a Sziget középszar, a Pearl Harbor pedig hányós giccs rettenet. Ezért ezeket nem is hoztam fel. Nehéz ám olyan rendezőt találni akinek nincsenek rossz filmjei :DD

0k- · http://ekezet.com/ 2009.06.29. 18:38:48

eléggé unalmasnak tűnik. az inkák pedig a történelemnek és nem a világnak a végét jósolták meg 2012-re. nem a maják, hanem az inkák. újabb felesleges bullshit ez a film, és nem értem, hogy miért vesződtek egyáltalán azzal, hogy kitaláljanak egy sztorit; anélkül is működne.
süti beállítások módosítása