Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Napfogyatkozás karakterek

2010.05.05. 21:46 koimbra 8 komment

A Summit Entertainment közzétette a Napfogyatkozásban látható főbb karakterek kisebb képeit.

Címkék: képben eclipse könyvből film alkonyat

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr11977665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaboca1200 2010.05.06. 00:01:53

De ha napfogyatkozás lesz, nem fogjuk látni őket, kérem. Hát, nooormális!? :D

Shyllard 2010.05.06. 20:12:19

Nah, most a jó helyre: Bocs, de nekem ez a film várós :) Lehet divatból utálni az egész Twilight-ot, de amíg nem néztétek meg a filmeket, ne ítélkezzetek felette(m)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.05.06. 20:15:33

@Shyllard: A franchise javulást mutat, a második rész közepes volt szerintem, szóval a harmadik akár még jó is lehet:)

gaboca1200 2010.05.06. 22:22:10

@Shyllard: Ajándékba megkaptam a könyvet, mármint az elsőt, amit kiolvastam, és tetszett is. Annak ellenére, hogy végülis egy szerelmes történet, a körítés érdekes volt. A cselekmény már az első pár oldalon felkeltette, és végig fenn is tartotta a kiváncsiságomat. Youtube-on belenéztem a filmbe, és az első tíz perc után úgy gondoltam, hogy semmit nem veszítek, ha nem nézem tovább... :)

Mese92 2010.05.07. 07:58:51

Én láttam a filmeket és az első részt is olvastam és úgy nem tetszik. De nem utálkozom. Biztosan a romantikusabb lelkűek meg azt nem értik, hogy én miért vagyok oda a robotos filmekért. Amúgy Taylor Lautner elképesztően ütni való fejű, nem?

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2010.05.07. 09:55:35

@Mese92: :) Meg kell szokni, mivel elvileg hamarosan sztár lesz, legalábbis így vélik a forgalmazók és mozitulajok.
süti beállítások módosítása