Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Micimackó visszatér a mozikba

2010.11.11. 16:11 koimbra 9 komment

A Százholdas pagony lakóinak a története azon alkotások közé tartozik, amit nem csak gyerekfejjel lehet élvezni, az öregebbek is jót mulathatnak a folyton zsörtölődő Nyuszin, a mindig szomorúnak tűnő Fülesen vagy az egyfolytában pozitív Tigrisen. A.A. Milne "teremtményei" újra visszatérnek a mozikba, de még mielőtt valaki megijedne sietek elmondani, hogy a Disney hagyományos technikával készítette el az új produkciót, nem lesz dugig CGI-vel és a megszokott 2D-ben láthatjuk a művet. Amerikában július 15-én mutatják be.

Update: Időközben befutott az előzetes is

Címkék: trailer micimackó képben animációelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr222441841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex Mahone 2010.11.11. 17:43:57

Sima 2D-s? :|
Ez manapság akkora erény, hogy komolyan fontolóra kell venni, elmenjek-e rá :D

Mese92 2010.11.11. 20:43:48

Jéé, ezen megörültem, pedig már nem az én korosztályom :D

Mr.Treeger 2010.11.12. 10:31:08

reméltem, hogy így lesz, úgy látszik belátták a Disneynél is, hogy ezen nem szabad módosítani, mert bukta lesz.

balazsman 2010.11.12. 17:42:31

amit a Disney a Micimackó-örökséggel művelt az szörnyű: a továbbgondolt történetek és a tv-sorozatok ostobák, és hihetetlen szinten kiárusította a figurákat, gyakorlatilag Nestlé-nyuszik lettek túlspilázott történetű reklámszpotokkal

Shyllard 2010.11.13. 22:39:48

@balazsman: Én azokon a továbbgondolt történeteken és tv-sorozatokon nőttem fel és én egyáltalán nem érzékeltem a túlspilázott reklámszpotokat :)

balazsman 2010.11.15. 18:09:51

@Shyllard: ellenben ha a tévésorozatok helyett a Milne könyveken nőttél volna fel, akkor tudnád, miről beszélek...

Shyllard 2010.11.15. 18:15:43

@balazsman: Olvastam a könyveket is még így is azt mondom, h jó volt a sorozat. Lehet h mostmár mást állítanék, de még mindig jó rájuk visszaemlékezni. Sztem kisgyerekeknek tökéletesen megfelel. (de nem a rusnya újfajtára gondolok ami egy hányadék)
süti beállítások módosítása