Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Levitt is benne lesz a Batman 3-ban

2011.02.02. 12:26 koimbra 10 komment

A Deadline megerősítette, hogy Joseph Gordon-Levitt benne lehet a Batman harmadik részében, a The Dark Knight Rises-ban. A színész egyelőre még nem írta alá a szerződést, de a vele való egyeztetések jó irányban haladnak, így az Eredet (Inception) után Tom Hardy mellett JGL-lel is újra együtt dolgozhat Chrstiopher Nolan.  A szerepéről nem esett szó, de egyes pletykák szerint Hugo Strange-et kelheti életre, bár találgatásokból hallhattunk már épp eleget.

Az új Batmanban Christian Bale húzhatja fel ismét a Denevérember jelmezét, Anne Hathaway játssza Selina Kyle-t, míg Hardy Bane-t formálhatja meg.


Címkék: batman miújság sequel képregényből film batman 3

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr482633171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

axtertuz 2011.02.02. 13:29:23

De méé mért nem lehet valami olyan mint PL: Alan Rickhman méé pont ez a ...

Mese92 2011.02.02. 16:26:51

Jó színész ez a srác :) csak nem tudom elképzelni egyik gonosznak sem, inkább Robinnak xD csak hülyülök, tudom, ő nem fog szerepelni.

Nostro · http://www.flickr.com/photos/terraflex/ 2011.02.02. 17:36:31

Ez a fiú rohadt jó arc. Kevés filmben láttam, de azokban nem lehet nem észrevenni.
Gonosz, pontosabban negatív szerepe is volt már, nem is egy.

robbie90 2011.02.02. 17:39:32

Ha nem is Robin de szerintem simán lehet Batman másik spanja Nightwing. Mondjuk nem tudom mennyire illik ő bele, én csak az Under the Red Hood-ban láttam.

DEW3yl · http://dew3yl.wordpress.com 2011.02.02. 20:02:09

Az Inception előtt is kamáztam, de szerintem abban egyedül ő nyújtott valami igazán jót. Azóta várom, hogy valami nagy produkcióban szerepeljen.
Személy szerint azt szeretném, ha gonoszt játszana, szerintem pont az említett Alan Rickman fiatalabb változata.

countrypecos 2011.02.02. 21:38:27

Jöjjön már a film! :D Ki vagyok rá éhezve.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.02.03. 08:07:11

Azon gondolkoztam, hogy ennek a filmnek lassan kevés lesz a 2 óra...
Bane attól kemény ellenfél, hogy erős, és olyan intelligens, hogy rájön ki Batman, és elkezdi kikészíteni.
Hugo Strange nem erős, de ő is rájön, és Bruce Wayne-t támadja.
Nah, ők vagy összefognak, és akkor kevés a 2 óra, hogy legyőzze őket, vagy nem és akkor meg még kevesebb...

progvog 2011.02.03. 13:31:36

csak szerintem hasonlít nagyon durván Heath Ledgerre? (még az inception alatt súgta oda valaki, és azóta nem tudom kiverni a fejemből)

L'Angelus 2011.02.12. 21:54:15

Bane-t elvileg alkalmaznia kell egy maffiabárónak, hogy megindulhasson a gothami ranglétrán. Ő nem anarhista, mint Joker volt. Szerintem ez a keresztapa lehetne Rupert Thorne.
süti beállítások módosítása