Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

A G.I Joe 2 lehetséges rendezői: Collet-Serra, Gray és a Chu

2011.02.11. 15:09 koimbra 10 komment

Tavaly nyáron még úgy volt, hogy Stephen Sommers dirigálhatja a G.I. Joe folytatását, ám néhány hónapra rá bejelentette, hogy passzolja a lehetőséget. A Paramountnak így mihamarabb meg kell találni az utódját, a jelöltek a következők: Jaume Collet-Serra, F. Gary Gray és Jon Chu.

Collet-Serra eleddig még nem készített nagyobb költségvetésű akciófilmet, karrierje során csupán egyetlen ilyen műfajú művel büszkélkedhet. Az Ismeretlen férfi (Unknown) azonban inkább thriller, mint akció, előtte pedig két horrort - Viasztestek (House of Wax), Az árva (Orphan) - és egy drámát - Góóól 2 (Goal! 2: Living the Dream) - hozott össze. Graynek nagyobb tapasztalata van az akció terén, ő a Nincs alku (The Negotiator), Az olasz meló (The Italian Job) és a Törvénytisztelő polgár (Law Abiding Citizen) filmeket tette le az asztalra, ám ezek is inkább a thriller kategóriába sorolhatók be.  Chu eleddig nem kóstolt bele ebbe a világba, inkább a táncos-zenés produkciókat részesítette előnyben. A Step Up utóbbi két részét rendezte és az Amerikában ma bemutatásra kerülő Justin Bieber: Never Say Nevert alkotta.

Címkék: gi joe miújság sequel gi joe 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr592654066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rango 2011.02.11. 16:19:03

A gagyi első rész után,valóban szükségünk van a folytatásra ? :(

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.02.11. 16:21:29

@Rango: Szerintem a G.I. Joe a 2009-es nyár legkellemesebb meglepetése volt.

gisss 2011.02.11. 17:23:11

@koimbra: Mindenesetre annyi kiderült hogy az amerikai szupertitkos szervezetnek kell hogy legyen egy nindzsája, aki a szupertitkos ellenfél szervezet nindzsájával harcol:D
(nagyon nem jött be az első rész)

Alex Mahone 2011.02.11. 17:34:08

@gisss: hát basszus, ez mégiscsak egy G. I. Joe :)
Értelmetlen akció, fasza poénok, már csak a meztelen cicisnénik hiányoznak. Én amúgy Collet-Serrára szavazok, ő javuló tendenciát mutat, Gray pont hogy romlót, a harmadikat meg emberiség elleni vétek forgatókönyvek közelébe engedni...

A nép fia 2011.02.11. 18:45:24

@koimbra: Szerintem is. Totál limonádé. Komolyan, ezekből mi mást kellett/lehetett volna kihozni?
Jó film volt ez, és tuti nézem a folytatást!

edi95 2011.02.11. 20:07:33

@Alex Mahone: én is őt választanám,a viasztestek szentem nagyon is jó horror csak hiltont kihagyhatták volna.

Spawn85 2011.02.11. 21:50:48

Nekem is tetszett az első rész. Pont olyan volt, ahogy én egy "G.I. Joe" filmet elképzeltem. Részemről jöhet a folytatás.

kung - fúj (törölt) 2011.02.12. 07:45:37

Valaki mást kéne találnia stúdiónak.Ha választani kellene a három közül akkor inkább Gray.

Shyllard 2011.02.12. 09:24:03

Jó lenne már a folytatás, az egy szép kis látványorgia volt bugyuta sztorival, de azért mégiscsak jó volt nézni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.02.12. 13:47:46

Nekem viszont nagyon nem jött be, pedig a rajzfilmet imádtam, a képregények is jók voltak belőlük, de ez a film nekem nagyon nem adta...
süti beállítások módosítása