Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

3 évvel néz szembe az a fickó, aki felrakta a netre a Wolverine-t

2011.04.01. 16:14 koimbra 12 komment

Nem csak nálunk pörögnek "igen gyorsan" a tárgyalások, hanem Amerikában is. 2009 áprilisában a Fox vezetői igen közel álltak a szívinfarktushoz, mivel valaki cirka egy hónappal a bemutató előtt feltöltötte a netre a Wolverine filmet és mivel a Marvel univerzum legnépszerűbb tagjáról van szó, több millióan töltötték le a produkciót. A stúdió azonban hangsúlyozta, hogy ebben a változatban néhány effekt még félkész állapotban van és egyes helyekről a hangok és a zenék is hiányoznak. Miután az első sokkon túltették magukat felvették a kapcsolatot az FBI-jal, nyomozók segítségével próbálták kézre keríteni a galádot, aki ezt merte cselekedni. A nyomozók sikeresen letartóztattak egy bronxi fickót, Gilberto Sanchezt, akit azzal gyanúsítottak, hogy theSkilled1 és SillyGilly felhasználó néven töltötte fel a MegaUploadra az alkotást. De már ekkor is úgy tűnt, hogy nem az úriember volt, aki kiszivárogtatta az anyagot. 

Sanchez nemrég beismerte bűnösségét, azt mondta, hogy 5 dollárért vette a másolatot egy koreaitól az utcán, majd dacára annak, hogy barátai le akarták beszélni, mégis felrakta a világhálóra és két oldalon is megosztotta a linket, ahol elérhető a film. Ítélet elvileg szeptemberben várható, akár három év letöltendőt is kaphat.

És ez siker? Döngetheti a mellét a Fox és az FBI? Elkaptak egy embert, éljen. Csakhogy nem az akadt horogra, aki kiszivárogtatta a filmet. Hiába nyomoztak, nem akadtak a nyomára, ráadásul egyedül csak Sanchez volt az egyedüli gyanúsított az ügyben.

Címkék: per wolverine x men

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr102791478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.04.01. 16:26:53

Leverik a port egy hülyén. Bár az messziről gyanús, hogy egy koreaitól vette az utcán. Kit próbál ezzel védeni?

Mese92 2011.04.01. 16:52:43

Lol, ezt az ügyet már tökre elfelejtettem. Milyen "gyorsan" dolgoznak oda át is :)

PhilipMorris 2011.04.01. 18:10:14

Szerintem tök mindegy hogy 1 hónappal előbb van fent a film neten, én például ugyanúgy letöltöttem mindkettőt és ezzel szerintem nem vagyok egyedül. És ezért 3 év megint hülyeség. A crisys 2 nek is felkerült egy beta verziója a netre, én nem vagyok egy nagy játékos de tesom letöltötte azt is meg a rendeset is ami asszem 1 hete jött ki. Én nem értem hogy miért esik el ezért pénztől a stúdio. Aki le akar tölteni egy filmet az letölti, aki meg akarja venni az megveszi aki meg meg akarja nézni moziban az ott nézi.
Mindegy hogy 1 hónappal előbb vagy később.

COLT 2011.04.01. 18:46:56

Valakinek minidg el kell vinni a balhét, ez aranyszabály...

filmfreak paul · http://filmfreaks.blog.hu 2011.04.01. 18:49:27

Valami nekem is dereng az ügyben, ez volt az ahol fehér meg zöld kockák voltak az effektek helyén? Nagy élmény lehetett megnézni...
A kiszivárogtatót valahol a saját akolban kéne keresgetni.

countrypecos 2011.04.01. 18:55:35

Szarrágó stúdiók... Ha engem érdekel egy film, de nagyon, akkor elmegyek és megnézem moziban. Ami meg kevésbé érdekel, megszerzem. Ha nem tudom megszerezni, akkor így jártam, de akkor sem mennék moziba. Szóval én így is, úgy is annyit megyek moziba, amennyit megyek. "Na ezt jól megaszontam!" :D

Sanosuke 2011.04.01. 20:20:56

szerintem biztos a stúdióból lehett valaki.

különben hogy férhetne hozzá bárki más.

és azis érdekes hogy hiába teszik fel ezerszámra a filmeket torrentre meg warezre, még a legfrisebb filmeket is moziba kerülés előtt.
Hollywood mégis tonnaszámra keresi a pénzt, mégis állandóan sajnáltatják magukat.

A nép fia 2011.04.01. 20:25:02

Bevarrnak egy szerencsétlen mexikóit. Na, ez aztán precedens.

Alex Mahone 2011.04.02. 04:32:40

És a forgatókönyvíró nem kap semmit?

L'Angelus 2011.04.02. 17:57:11

Új stúdiót akarok ott! Egy normálisat!

Sanosuke 2011.04.02. 21:59:50

nézzem szembe farkassal :D

én a studió helyében beraknám egy kis mellékszepre a 2 filmbe :D
süti beállítások módosítása