Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Film lesz a Splinter Cellből, az Assassin's Creedből és a Ghost Reconból

2011.05.16. 11:17 koimbra 28 komment

Nemrég jelentette be az Ubisoft, hogy létrehozza saját filmes részleget, de akkor nem árulták el, hogy mely számítógépes játékaikból akarnak mozis verziót készíteni. Most kiderült, hogy az Assassin's Creed, a Splinter Cell és a Ghost Recon költözhet a vásznakra, méghozzá 3D-ben.

Az Assassin's Creed két titkos szervezetet mutat be, amelyek az elmúlt évszázadok alatt jelen voltak a fontosabb történelmi eseményeknél. A Splinter Cellben Sam Fisher titkosügynököt irányíthatjuk, aki a terroristák ellen küzd, sok helyen vetették be. Inkább a lopakodás, mint az ajtóstól rontok a házba stratégiát képviseli. A Ghost Recon pedig a közeli jövőben játszódik, egy elit kommandóval kell harcolni, akik a legfejlettebb katonai eszközökkel rendelkeznek.

Jean-Julien Baronett, a cég egyik fejese elmondta, hogy azért is tartják meg a jogokat maguknak, hogy az irányítás ne csússzon ki a kezükből, úgy készüljenek el a filmek, ahogy ők akarják. De teljesen nyitottak arra, hogy a nagyobb stúdiókkal dolgozzanak és együtt válasszák ki a megfelelő szereplőket, együtt dolgozzák ki a költségvetést. Az Ubisoft Motion Pictures azt reméli, hogy az év végére meglesznek a megfelelő szkriptek.

Címkék: 3d assassins creed játékból film ghost recon splinter cell

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr722907696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Droid 2011.05.16. 11:29:57

Csak ne basszák el, ne basszák el ,ne basszák el...

Sonda 2011.05.16. 11:49:46

Nagyon jó alapanyagok vannak a studió kezében, kiváncsi vagyok h el lehet e b@szni őket... :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.16. 12:06:03

ezek eredetileg számítógépes játékok, ugye?!

a8zoli 2011.05.16. 12:20:01

hát igen hollywood marhára kifogyott az utóbbi időben 5-letekből.

A nép fia 2011.05.16. 12:23:21

Nem bánnék egy rendes Prince of Persia-t (nem volt rossz a tavalyi, csak nem az igazi...), és egy látványos-izgalmas-ármánykodós-kardozós-háztetőnugrálós-középkoris Assassin's Creed-et. :-D

Dean6 2011.05.16. 13:23:47

A splinter cell története jó vaskos regények alapján készült. A megfilmesítése meg elég nehéz lesz,mert nagyon tömör,kivéve ha nem valami ma eladható összevisszaságot csinálnak belőle. Az assassin's credd tényleg érdekes de kicsit furcsa lesz vásznon mert nehéz abból is jó filmet készíteni.nagyon sok minden van a játékban. Majd kiderül,de úgy sem mostanság várható :)

ForgerON · http://filmdroid.blog.hu 2011.05.16. 13:36:21

@a8zoli: van igazság a mondandódban, de sokan elgondolkodtak már egy-egy játék kapcsán, hogy milyen jó film is készülhetne belőlük.

Nem meglepő, hogy ezt a három játékot választották.
"azért is tartják meg a jogokat maguknak, hogy az irányítás ne csússzon ki a kezükből, úgy készüljenek el a filmek, ahogy ők akarják."
Bölcsen nem akarják úgy elszúrni, mint anno a Marvel.

a8zoli 2011.05.16. 13:44:52

@ForgerON: vagy milyen rossz. Uwe Boll FAR CRY pl :D

Bolyhos 2011.05.16. 13:55:52

Én egy jól megcsinált Bioshock filmre lennék kíváncsi.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.16. 15:19:04

A Splinter Cellből egy izgalmas, sunnyogós, rejtőzködős, tervezgetős filmet ki lehet hozni, 40-50 millából. Az Assassin's Creedből is meg lehet oldani, bérgyilkosos produkció 50 millából. Viszont a Ghost Recon szerintem alsó hangon is 100 milla lenne, ami nem nagyon érné meg.

COLT 2011.05.16. 15:43:28

@a8zoli: Ezért vannak a játékok.

Egyébként meg kurvára várom, csak el ne basszák. Szerintem az utóbbi idők legjobb akció filmje lehet a Ghsot Recon, csak el ne basszák...

COLT 2011.05.16. 15:44:41

@Bolyhos: Na látod arra én is, bár csak futólag van ismeretségem Rapture citiyvel meg a Big Dadykkel.
@a8zoli:Az egy égetni való fos volt, de mégis élveztem anno, hiába, sokat változik az ízlés:D. Egyébként meg abból is kéne már egy normálosfilm+a crysis 2ben is van ötlet bőven.

a8zoli 2011.05.16. 16:30:17

@COLT: én most kezdtem el a crysis 2 őt és ugy hogy az eggyel nem játsztam. de nagyon jó a világa meg a sztori kicsit mintha a predator 2-ö game a timeshift-el lenne keverve de nagyon jó.

COLT 2011.05.16. 18:56:38

@a8zoli: Predator 2 nekem az elment film kategória, egyébként meg éppen most néztem meg az egyet:D (amikor Dutchot szivarozni látom mindig szivarozni akarok én is:D)

Nem t'tom, a Crysisiból az egyet próbáltam, meg a Warheadet kivittem, nekem a warhead is kicsit unalmas volt már a végére, bár már ne mvagyok valami nagy játékos. Egyszerűen nem köt le.

Blake007 2011.05.16. 19:55:33

Még jó, hogy ezek közül egyik játékot se szeretem, ahogy az összes Ubisoft játékot sem.

a8zoli 2011.05.16. 20:09:54

@COLT: én eggyet se csak a kettest. és a nano suit láthatatlanná tétele és páncél erősítés stb az nagyon bejön :D

Sanosuke 2011.05.16. 20:17:14

Splinter Cell szereplők.
Brad Pitt,
Tom Cruise

AC szereplők
Brad Pitt
Tom Cruise

Sanosuke 2011.05.16. 20:18:44

én játszottam a far cry és a Crysis-al is.

mindkettő addig tetszett amíg emberek ellen kelett harcolni.
miután bejöttek a szörnyek, utána már unalmas lett az egész.

Shyllard 2011.05.16. 21:48:32

Assassin's Creed-et ugyanúgy le fogják butítani, mint a Prince Of Persiát, pedig az egy nagyon komplex és jól összerakott világ... Az Ubisoftnál, pedig van lehetőség bővel, pláne, h ott van nekik Tom Clancy, aki azért nem kis húzónév a cégnél :P Dehamár játékadaptáció, akkor innen csak az AC az, ami érdekesen sülhet ki, szívesebben látnám a vásznakon az EA-s Dead Space-t, v a 2k-s Bioshock-ot, v a Blizzard-os WoW-ot... Ezekben van lehetőség, a a Ghost Recon-nál és a Splinter Cell-nél sztem csak rontani fog az egészen, ha erősen nyomatni fogják, h ez bizony egy játékadaptáció...

Shyllard 2011.05.16. 21:51:36

@Shyllard: A WoW-nál az egyik könyvet kéne adaptálniuk, pl Arthas-é ütne rendesen, lehet h sablonos az egész, de nagyon epic és drámai... (hollywood két kedvenc szava)

A nép fia 2011.05.16. 23:45:52

@Sanosuke: Te se gondoltad komolyan, hogy pont ezt a két kivénhedt szépfiút teszik bele ezekbe a filmekbe. :-) Egyrészt melyiknek állna jól, hogy a háztetőkön ugrálna? Már kinőttek ebből. A Sprinter Cellbe sem ők valók, Sam Fischer szerepére talán inkább egy Jason Statham-kaliber kell.

Szerintem ha az Ubi normális filmeket szeretne, akkor inkább a Marvelt követi: kevésbé ismert színészek, ütős forgatókönyv és látvány. A játékosok igényeit kell kielégíteni, ne akarjanak egy giga-stúdiónak megfelelni. Hinniük kell magukban, és megtérül a befektetés.

COLT 2011.05.17. 14:43:53

@A nép fia: Fischer szerepére szerintem tökéletes lenne Tom Cruise, esetleg Bradd Pitt, ellenben Jason Statham maga lenne a kínhalál erre a szerepre.
@Sanosuke:
Dettó, addig nagyon élveztem, utána meg már jó kis Doom hiánypótló volt:) Apropó Doom, annak mikorra jön a 3D-s remakje?:)

Andrews 2011.05.17. 22:41:25

Heroes 5-6 is filmvászonra kerül a WOW ellenfeleként? Hasonló stílusban vagy mi? Jók lehetnek ezek a filmtervek ha nem szúrják el Altairt s Eziot s kalandjaikat pl.

Shyllard 2011.05.18. 07:06:25

@Andrews: A WoW-nak sztem nem ellenfele a Heroes :P Közel sincs annyi rajongója és a világa sincs annyira részletesen kidolgozva (bár a 6-nál elvileg már vmi eredetit akarnak alkotni, nah majd meglátjuk...)

COLT 2011.05.18. 14:46:24

@Shyllard: Heros is jó kis játék szerintem:) a WoW meg nem igazán fogott meg, túl sok időbe telne, ami nekem nincs. És mégtöbb pénzbe, az meg végképp nincsen.:D
süti beállítások módosítása