Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Az Alkonyat negyedik részének az előzetese

2011.06.06. 10:07 koimbra 15 komment

Kevés dolog biztos, de az tuti, hogy az Alkonyat negyedik részének első felvonása hatalmas siker lesz. Bella, Edward és Jacob szerelmi háromszöge sokakat vonz a mozikba. A rendezést ezúttal Bill Condon látta el, előtte Sofia Coppola, Gus Van Sant és Stephen Daldry neve merül fel, mint látható valamiért egy drámákon edződött személyt akartak a film élére, Condon nem is a Kampókéz 2, hanem inkább a Dreamgirls és a Kinsey miatt érdemelhette ki, hogy rábízták a filmet. Harry Potterhez hasonlóan itt is két részletben érkezik az utolsó könyv története a mozikba,

Bella és Edward házasságuk után Rio de Janeiroba utaznak nászútra, majd a lány hamarosan észreveszi, hogy terhes. Renesmee megszületése veszedelmes események láncolatát váltja ki, Cullenék és szövetségeseik pedig a Volturi klán ellen szállnak harcba.

 

Címkék: trailer könyvből film sequel alkonyat breaking dawn

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr22961047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blake007 2011.06.06. 13:11:34

Rémisztően, sőt hátborzongatóan gagyi, és szánalmas. Fohászkodok, hogy soha ne lássam.

Spawn85 2011.06.06. 13:16:08

@Blake007: Hát...nem kötelező megnézni. :D

Shyllard 2011.06.06. 16:22:19

Miután láttam, h Aro-t is meghívják az esküvőre, aki eddig ki akarta csinálni Bellát, hát elgondolkodtat a dolog.... Az eddigi részek viszonylag logikusan voltak felépítve, de ez most kissé elbizonytalanított... Hát a nyáron tuti lesz nem egy film, ami jobban meg fogja érni a mozijegy árát...

bbbarniii 2011.06.08. 17:46:19

Az Eclipse már viszonylag fogyaszthatóbb darab volt elődeinél, erről viszont bűzlik, hogy tinikorosztályt megcélzó, szappanopera-szintű IQ betyárkodás.
- WTF Moment -Úgy látszik a vámpírporonty még egy kis simogatástól is összerugdossa Bella méhét. Hát, igen. Ez van akkor, ha egy tinilány egy vámpírral akarja teherbe baszatni magát...

Anussi 2011.07.25. 15:02:06

hát nem tudom miért itélietek el előrre...de én az összes könyvet elovastam,igy az utolsót is beleértve,és sokkalta másabb mint a film:)viszont mielött elkezdenétek ócsárolni talán megkéne várni mi lesz belőle!!!nem?

BeniMan 2011.07.25. 15:15:55

@Anussi: Egy emós vámpír elveszi az öngyilkos hajlamú nőjét majd a csaj teherbe esik a vámpírtól és elmennek nyaralni Rióba!!!!!!! Nem is értem miért fogadom kétkedve a filmet.... Ez a film egy tipikusan a tini korosztály számára készült értelmetlen katyvasz. A vámpírokból képes volt ez a film lúzer emós köcsögöket csinálni akiktől még a nagyanyám sem ijedne meg. A film akkor jönne be nekem ha Penge megjelenne az 5. percben és lekaszabolná az egész elbaszott stábot... Aki túllépet a tini korszakán az ezekben a filmekben semmi értékelhetőt nem talál. Bocs de ez a véleményem.

BeniMan 2011.07.25. 15:17:26

@Anussi: Egy emós vámpír elveszi az öngyilkos hajlamú nőjét majd a csaj teherbe esik a vámpírtól és elmennek nyaralni Rióba!!!!!!! Nem is értem miért fogadom kétkedve a filmet.... Ez a film egy tipikusan a tini korosztály számára készült értelmetlen katyvasz. A vámpírokból képes volt ez a film lúzer emós köcsögöket csinálni akiktől még a nagyanyám sem ijedne meg. A film akkor jönne be nekem ha Penge megjelenne az 5. percben és lekaszabolná az egész elbaszott stábot... Aki túllépet a tini korszakán az ezekben a filmekben semmi értékelhetőt nem talál. Bocs de ez a véleményem.

Shyllard 2011.07.25. 15:31:06

@Anussi: Anno csak úgy kíváncsiságból beleolvastam az egyik könyvbe és annak fényében tényleg igazad van, teljesen más mint a film. Sőt, amellett a filmek még nem is tűnnek fölöslegesen nyálasnak... :S

Anussi 2011.07.26. 12:06:12

@BeniMan:hát nem is tudom,ilyen véleményt még nem hallottam :)de jó!szived joga hogy mi a véleményed!és ilyenkor várja az ember ,hogy majd ha kijön a film és valóban ugy nézed meg mint akinek kicsit sincs negatívuma a filmmel kapcsolatba akkor talán még tetszeni is fog ;) viszont szerintem jól kivannak találva a karakterek és abszolút sem tartom egyik vámpírt sem gagyinak mivel ez a vámpírság másik végletét mutatja be,nem azt h minél több embert öljenek meg hanem hogy tudják magukat türtőztetni,nem az ijezgetés volt a cél.Bella meg csak egy béna tinédzser karakter így célozta meg a költő szerintem hogy a béna tinik sem érezzék magukat rosszul a börükben:)és mielőtt azt hinnéd hogy én is ide tartozom...megnyugtatlak hogy van egy 2 éves kislányom és volt elég időm olvasni mellette és szerintem egy romantikus misztikus film/könyv nem pedig egy elfucserált tini szenny:)sztem de ezen ne vesszünk össze én csak leírtam a véleményem:Da Penge is egy hatalmas film csakhogy ő is egy vámpír aki nem ég meg a napon??:)úgy látszik szeretik a vámpírokat kifigurázni..ez nem furcsa szerinted,hogy akármilyen vámpíros filmet megnézek az tuti h nem egyforma egyik vámpír sem,viszont ha egyformák lennének akkor meg állatira uncsi lenne;)tehát az alkonyatos vámpírkáink is tök tutin lettek kitalálva szerintem,szerinted nem..de majd ha megnézed a filmet vagy esetleg elolvasod a könyvet(amiben sokkal nagyobb tartalom van mint a filmben)na hát akkor kíváncsi leszek h tetszik e!?;)elmész am megnézni a filmet?

Anussi 2011.07.26. 12:14:12

@Shyllard: na ugy hogy ugye :P én is igy kezdtem az olvasást..nővérem olvasta,és nem lehetett hozzászolni,4 nap alatt kiolvasta.ott hevert az ágyán mondom megnézem már mitől volt ennyire elájulva...elkezdtem olvasni..első gondolatom:mi ez a faszság és rá 2napra letettem a könyvet kiolvasva:P és ez igy ment a negyedik részig :D hát én csak annyit mondok h remélem lesz 5.rész :)mert ezt a könyvet nem lehet letenni,amint elkezded olvasni a rabja leszel!
a film nem ilyen jó de csak azért mert nagyon sok a lényeg amit kihagynak.de látom te azért még hajlasz a film felé egy picit,és nem ásod el azelőtt mielőtt megnéznéd :D

Shyllard 2011.07.26. 12:24:07

@Anussi: Mindenféle sértés nélkül mondom, h én sztem nem fogok eljutni odáig, h "le sem tudjam tenni a könyvet", ugyanis kissé felfordult a gyomrom az egésztől éshát van mit olvasnom, majd max ha elfogynak a könyvek és nagyon unom magam :P (de nagyon-nagyon) A filmeket meg sosem szabad leírni előre, tapasztalatból mondom, h mindig azok a legjobbak, amik hónapokig ott vannak a gépemen és egyszer csak gondolom megnézem és hopp, hát ez egész jó lett ez a film :D Bár az Alkonyat nálam a 3. résznél eléggé leírta magát (hiába sokak szerint az a legjobb), vhogy Gilliam Tideland-ja után nehéz volt elviselnem, h Jodelle Ferland karakterét kegyetlenül kinyírták :S

Spawn85 2011.07.26. 12:57:37

A "Napfogyatkozás"-t moziban láttam tavaly, meg meglátom, erre is elmegyek-e, vagy megvárom DVD-n, mint az első két részt.

BeniMan 2011.07.26. 15:42:40

@Anussi: Filmekről csak úgy mondok véleményt ha már láttam. Volt "szerencsém" asszony unszolására megnézni az első két részt moziban de őszintén az egész film alatt az járt a fejemben hogy inkább lerágom a karomat minthogy még egyszer megnézem ezt a förtelmet. A harmadik részt már nem voltam hajlandó megnézni sőt válóok lett volna ha meg akarja nézetni velem. Az önmagát türtőztető vámpír sem egyedi a filmekben, emlékezzünk csak Louis figurájára az Interjú a vámpírral című Oscart is nyert alkotásra amiben Brad Pitt keltette életre Luis-t. A karakterek egész egyszerűen gagyik erre nincs jobb szó. Metroszexuális vámpírok és farkasemberek? Öngyilkos hajlamú kiscsaj? A színészi játékok katasztrofálisak. Robert Patinson végig bánatos arcal néz az egész filmen. Kicsit olyan mint Derek Zoolander a Zoolander című filmben. Egyféle arccal néz és semmi mimikája az embernek. Egy szar színész aki körül most nagy a hype.
Amikor meghallottam hogy a vámpír srácnak gyereke születik a fejemet vertem a falba. A Bram Stoker író álltal elindított vámpír világot úgy ahogy van lehúzták a WC-n. Hogy a brébe lesz gyereke egy vámpírnak egy ÉLŐHALOTTNAK?? Az olyan filmek mint a Vámpírok bálja, a Coppola Drakulája, az Interjú a vámpírral megteremtettek egy nagyszerű közeget egy nagyszerű történetet az éjszaka lényeiről. Az Alkonyat könyv és filmsorozat viszont lerombol mindent amit ezek a remekművek felépítettek. Képes volt a vámpírokból egy metroszekszuális emós bandát csinálni... Olvasd el Anne Ricetól Interjú a vámpírralt, Bram Stokertől a Drakulát és ezek után garantálom h az Alkonyatról is más lesz a véleményed. Egy dolognak örülök csak 10 év múlva a kutya sem fog emlékezni erre az emo vámpír őrületre és az Alkonyat nevű szörnyedvény is csak egy rossz emlék lesz a múltból....

Spawn85 2011.07.27. 02:40:30

@BeniMan: Szerintem a Twilight-ban nem a színészek szarok. Arról nem tehetnek, hogy ahogy te is mondtad, hogy karakterük "gagyi", ilyenre van megírva. Csodát meg nem tudnak tenni.

Amúgy szerintem a harmadik rész volt eddig a legjobb. :)

"Egy dolognak örülök csak 10 év múlva a kutya sem fog emlékezni erre az emo vámpír őrületre és az Alkonyat nevű szörnyedvény is csak egy rossz emlék lesz a múltból...."

Azért erre egyelőre nagy összegekben ne fogadj. :)
Mert Hollywood-ot ismerve, ki tudja, 10 év alatt még hányszor remake-elik az egész Twilight Saga-t. :D
süti beállítások módosítása