Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Mara kiábrándítónak találja a Rémálom az Elm utcába remake-jét

2011.12.31. 12:30 koimbra 19 komment

Rooney Mara Hollywood egy feltörekvő színésznője, esélyes, hogy sztárrá váljon. A kritikusok körbedícsérték A tetovált lány jenki verzióját és természetesen Marának is kijutott a jóból. Ilyenkor előfordul, hogy egyesek kihasználják az alkalmat, hogy eddigi filmjeiket szidalmazzák, lássa mindenki, hogy csak kényszerűségből vállalták be azokat.

Mara karrierje kezdetén a Law and Order sorozat egyik epizódjában bukkant fel, a NY Post-nak adott interjúban a színésznő ezt a részt borzasztónak és nagy marhaságnak nevezte. Ezen túlmenően a sorozat sem tetszik neki: "Az emberek odáig vannak a Law and Orderért, amit nem igazán értek." - mondta.

Első főszerepe a Rémálom az Elm utcában remake/reboot volt, amelyet szintén nagy szemétnek tart. "Van hogy muszáj feladni az elveinket és be kell vállalni olyasmit, amihez egyáltalán nem fűlik a fogunk. Előfordul, hogy valamit abszolút nem szeretnél, de egyszerűen túl jól csinálod a dolgod és mégis megkapod a melót. Ez történt a Rémálom az Elm utcában esetében is. Elmentem a meghallgatásra és úgy voltam vele, hogy a fenébe, most nagyon szükségem erre." - mondta Mara, majd hozzátette, hogy a végeredmény láttán annyira letört, hogy még azon is elgondolkodott, hogy abbahagyja a színészkedést.

"Nem akartam több szerepet. A filmet látva csak arra tudtam gondolni, hogy nem erről volt szó az elején. Ha csak efféle lehetőségek vannak előttem, akkor engem nem érdekel a színészet. Csüggedt és kiábrándult voltam. Majd megkaptam A közösségi háló forgatókönyvét, ami eléggé felvillanyozott."

Címkék: miújság

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr393509213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyllard 2011.12.31. 13:38:03

Sztem elég nagy gerinctelenség ilyeneket mondani, ha elvállallta akkor kész vége, tartson is ki a film mellett, rohadtul nem érdekelt, h pénz v sztori miatt van benne a projektben.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.12.31. 13:42:33

@Shyllard: főleg, hogy kivárják a fogadtatást, ha jól fogy a cucc, akkor azonnal mindenki szereti és bízott benne, ha nem nézik, akkor mindenki tudta, hogy bukta lesz, és értéktelen.

Ettől függetlenül a Rémálom pocsék volt.

Dean6 2011.12.31. 14:46:20

Szerintem semmivel sem volt rosszabb mint az eredeti,még is azt istenítik, ezt meg szidják.

Sanosuke 2011.12.31. 15:15:53

@Dean6: mert a régi sorozat nagyon jól volt tálalva.
akkor még új is volt ez a fajta horror, és mindenki zabálta.

első 3-4 része legjobb :D

Sanosuke 2011.12.31. 15:18:42

Majd megkaptam A közösségi háló forgatókönyvét, ami eléggé felvillanyozott."

ezzel jól be akar nyalni fincher bácsinak.

nyílméregbéka 2011.12.31. 17:46:05

Fura, hogy pont ez a csaj fikázza a remake-ot, mert pont ő a leggyengébb benne, de _nagyon_. Ijesztően rosszul játszik. Persze ettől még a film sem jó sajnos.

L'Angelus 2011.12.31. 18:34:46

Clooney és a Batman @ Robin esete ez. Kellett a pénz, karrierje kezdetén állt, és most pironkodik miatta. Gyakran van ilyen: én még fel is nézek Marára, amiért ezt ilyen nyíltan ki merte mondani! Őszinte elismerésem a hölgynek!

curby (törölt) 2011.12.31. 23:46:58

nagyon jó volt a rémálom!a régi nem tetszett.szerepeljen csak béna dráma filmekben az izgis horror filmeket meg hagyja meg jobb színésznőknek!

Királyvíz 2012.01.01. 11:28:29

A pályájuk elején a legtöbb színész pocsék filmekben játszott, aztán persze hogy szégyellik. Mara csak ki is mondta, ennyi.

@L'Angelus: Clooney nem a pályája elején vállalta be a Batmant, akkoriban már válogathatott a forgatókönyvek között. Nála a "Gyilkos paradicsomok" c. műremek tekinthető korainak, meg az a film (címet nem vágom), amiben transzvesztitát játszott.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.01. 13:19:38

@curby: nem tetszett a régi?!

Ez konkrétan az első újraforgatása volt.

vrango 2012.01.02. 10:36:49

Szerintem még kicsit fiatal Rooney kisasszony ahhoz, hogy ilyen negy kijelentéseket tegyen; arról meg nem is beszélve, hogy amennyiben a Tetovált lány-remake mégsem lesz akkora siker (és mondjuk, a folytatásai sem készülnek el), mehet szépen vissza a süllyesztőbe...
(A másik tetovált lány meg majd most fogja bizonyítani rátermettségét - ami egyébként a "svéd színekben már megvolt" - a Prometheusban:P)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.02. 11:00:18

@vrango: mi köze a korának ahhoz, hogy kimondja, hogy sz.r egy film?!

A kritikusok is ezt csinálják, Rooney legalább szerepelt már egy filmben, nem?!

vrango 2012.01.03. 07:38:29

@doggfather:
Csak annyi, hogy - a témánál maradva - egészen máshogy veszi ki magát, ha egy befutott sztár pocskondiázza egykori botlását, mintha egy olyan valaki, aki még kezdőnek tekinthető - lásd Clooney esetét a Batmannel...
Ugyanakkor az életkor ebben az esetben nem feltétlenül jelent bölcsességet is - lásd Mickey Rourke szánalmas esetét, amikor a Passion play bukása után nagy vagányan megmondta a frankót.
Lehet ezt stílusosan is csinálni - erre meg Bill Murray és az iratmegsemmisítő esetét hoznám fel:)
A kritikusokról meg annyit, hogy teljesen más dolog valakinek a saját munkáját fikázni, mint másokéit :P

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.03. 08:20:20

@vrango: persze én is elismerem, hogy nem volt túl elegáns a hölgy, de az Elm utcával kapcsolatban teljesen igaza van azt be kell látni.

vrango 2012.01.03. 09:14:05

@doggfather: Hála Istennek nem láttam azt a filmet:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.03. 09:22:32

@vrango: én megnéztem, mert az eredetieknek nagy rajongója voltam, illetve Rorhsach-nak is. :D

Sajnos csalódtam.
Nem kicsit.
Nagyon.

vrango 2012.01.03. 13:33:18

@doggfather: Ennek a Rorschachnak utána kellett néznem... nem vagyok képregény (pontosabban szuperhős-) rajongó.

A régi Szilfa utcát láttam (csak az első részt, még hangalámondásos VHS-en), közepesen nyűgözött le; mostanában meg eléggé eltávolodtam a horroroktól (bár a Prometheusra azért fenem a fogam:P).

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.01.03. 13:40:35

@vrango: watchmenben szerepelt. ;)

a fekete fehér maszkos. ;)
süti beállítások módosítása