Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

keresés

2007.11.23. 09:14 Miecs 9 komment

Minden kedves látogató! Felfigyeltem arra, hogy sokszor egy-egy keresés alkalmával olyan bulvár hírekre lennétek kíváncsiak, amiket itt eddig biztos nem közöltünk. Arra szeretnélek megkérni Titeket, hogy ha felmerül egy ilyen kérdés bennetek és nem találjátok rá ezen az oldalon a választ, akkor írjatok egy kommentet ehhez a topic-hoz a kérdésetekkel, vagy esetleg egy emailt a nevemre kattintva. Utánanézünk és kitesszük az oldalra!

További jó olvasgatást!

Üdv, Miecs
Címkék: keresés

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr35239080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guest 2007.12.08. 19:40:53

csak ritkán tudok feljönni,de jó az oldal, anno én is csináltam hasonlót,sajnos egyedül és belefáradtam,javaslom koimbra, hogy szerezz be még embert,hogy segítsen. Miecs miért nem szokott írni, szerintem jó kritikákat ír, remélem majd még fog frissíteni az oldalon, jó lenne

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2007.12.09. 13:14:48

Igen, azért is kezdtem el Mieccsel , mert egyedül nem vágtam volna bele, csak sokat kell tanulnia és nem ér rá. Én körbekérdeztem már ismerősöket, de szintén alig érne rá valaki. Viszont úgy néz ki, hogy egyvalakit sikerült megnyerni, ő egy két sorozat epizódról fog majd írni.

AldoWinnfield 2007.12.11. 12:47:58

Koimbra,ha gondolod,én be tudok vállalni filmkritikákat,tutod hogyan írok,ismersz ilyen szempontból.Én is úgy jártam,mint guest barátunk,belefáradtam a blogomba,de így társ-íróként belevágnék.Szóval,ha gondolod,én jelentkezem,aztán a részleteket MSN meg tudjuk beszélni;

Koimbra 2007.12.11. 14:15:55

Köszönöm szépen a felajánlást, de ismerősök között keresgélek, ne haragudj

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2007.12.11. 14:23:38

Ja meg én még lelkes vagyok:)Csak eddig egy bajom van, hogy kevés a komment

AldoWinnfield 2007.12.11. 14:24:19

Oké,no problemo:)Ha mégis kellek esetleg,csak szólj.

smithss 2007.12.22. 18:18:01

Mond már meg légyszives, hogy Jerry Bruckheimernek ki volt a társa régen? Ha jól emlékszem nem egyedül kezdte és valakivel fogadtam is:):)

Miecs 2007.12.22. 21:49:36

Don Simpson-nal dolgoztak együtt a 80as években és a 90es években.

smiths 2007.12.24. 11:25:40

Köszönöm szépen:)
süti beállítások módosítása