Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Horrorkibeszélő

2011.01.27. 01:27 koimbra 17 komment

A kategóriától B (vagy ha jobban tetszik ZS) kategóriáig. Régi kedvenc horrorfilmektől a remake-ekig. Színészek, rendezők, sikolykirálynők.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr552997584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.06.21. 20:21:00

most látom, hogy új állandó topikunk van?!?!

Nah, ide se fogok sokat írni, nem nagyon nézek horrort.
Félek tőlük.
De tényleg.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.21. 21:29:02

Megemlítem ezt a blogot is horrormirror.blog.hu/
Ide ilyen B kategóriás előzeteseket pakolok ki, amikor időm engedi. A főnök azonban más:)

COLT 2011.06.21. 22:53:15

Hát nem rossz ez a topic, bár inkább eksön movie centrikus vagyok:) de azért horrort is nézek, a sikoly nagy kedvencem, bár szerintem a horrorok nekem inkább a "barátnőzésre alkalmas" kategóriában fog maradni.

COLT 2011.06.24. 18:49:05

Úgy gondolom ez eléggé ide való: Valaki kiokosítana engem a következő két sorozatból: X-akták, és a Twin Peaks. Mind a kettőt néztem nagyon sokáig, de aztán abba hagytam, elakartam megint kezdeni, de már semmire nem emlékszek belőle. Aki Spolierezve leírná neked az egészet, röviden, annak nagyon hálás lennék :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.25. 13:23:53

@COLT: Én nem tudom hány részt láttam az X-Aktákból, de addig teljesen rendben volt. Kezdetben még nem volt cigis fickó, csak minden részben más eset után mentek Mulderék, de aztán jött valami nagyobb szál és mintha tavaly láttam volna egy részt, amiben már Robert Patrick nyomult, mert Mulderrel történt valamit.

A Twin Peakst sose láttam, csak hallottam róla. Gondoltam már rá, hogy megnézem, anyumat kérdezgettem, hogy anno milyen volt, de asszondja eléggé elvont meg néha kissé vontatott

COLT 2011.06.25. 13:53:25

@koimbra: Én i s kérdezgettem a Twin Peaksről a szülőket, apám azt mondja hogy marhaság, anyám meg hogy meg ne nézzem, akár milyen jó az idegrendszerem, mert marha félelmetes. Keresztapám ő végig nézte, keresztanyámnak meg elég annyit mondani hogy Twin Peaks és nem néz a tükörbe...

Én meg belenéztem a Twin Peaksbe, hogy őszinte legyek: Életem legfélelmetesebb jelenete ennek a sorozatnak tudható be, pedig megnéztem már pár horrort, egy videót meg belinkelek, hogy úgy kb. mire lehet számítani. Most van az a helyzet hogy érdekelne, de meg meg nem akarom megnézni, az idő miatt, meg szerintem félnék is tőle.

COLT 2011.06.25. 14:01:17

www.youtube.com/watch?v=_B5pE1DEHyk&feature=related

Lehet hogy csak nekem volt anno gyenge az idegállapotom, de asszem ez egy elég kemény rész volt, na meg a vége...vagy mi, az a tükrös rész, azokon beszartam, csak bárcsak érteném a sztorit...meg lenne időm végig nézni meignt.

NZ79 2011.06.25. 19:04:38

A horror manapság szinte egyet jelent a gore/vérfürdő faktor túltengésével...valamennyi kell egy ilyen filmbe, rendben..de nincs jobb a félelemkeltésnél..aztán jöhet egy kis vér..:) Nem az undorkeltés a fontos..

COLT 2011.06.25. 19:57:32

@NZ79: Na ezzel egyet kell hogy értsek, mindig hülyének néznek, amikor azt mondom hogy a fűrész NEM horror.

NZ79 2011.06.26. 12:57:04

@COLT: Yes...a Fűrész számomra a thriller kategória, az első nagyon bejött, a végén a nem kis csavarral..a további részek azonban csak a gore-faktort növelték..a minőséget nem...:(

Ha horror, akkor a közel 40 éve forgatott Ördögűző,A kör első része,a Nyolcadik utas a Halál..És az Elm..na ezek a favoritok.

COLT 2011.06.26. 21:35:27

Na szóval, akkor a Twin Peaksre vissza térve: Valaki tudna segíteni?:OOOO?

Nerve 2011.07.05. 17:21:04

Rengeteg helyen találhatsz teljes történet leírást a Twin Peaks-ről, de kérlek inkább nézd meg, nem olyan hosszú, fuss neki szépen az elejétől, csak úgy érdemes. Nagyon rossz ötlet elmeséltetni valakivel, (emlékszem egyszer, jó tizenvalahány éve két csontrészeg turista próbálta elmesélni nekem a Radírfejet: "Van ez a...Henry...Harry, vagyki, na ez végig csak megy...nemnem, csak úgy áll valami gyárnál...nemis mert szemétdomb...asszem, meg fura a feje, meg lesz egy gyereke, vagy valami...és a feje is fura, de nem úgy mint hen..harr...mint az apjának":)
Szóval Lynch-et elemezni még csak-csak, de mesélni nem nagyon lehet, illetve nincs értelme ha nem láttad, meg is csömölhetsz, az pedig kár lenne.

COLT 2011.07.18. 22:22:39

@Nerve: Aha, hát nem tudom, a twin peakstől amikor nézegettem féltem:D bár igazándiból nem szégyenlem, elég para egy sorozat. A tűz jöjj velemez van értelme még a sorozat előtt megnézni?

Nerve 2011.07.19. 16:58:40

@COLT: Kicsit önismétlés de: Kérlek NE!
Az előzményfilm, legalábbis a történet Laura utolsó hetét meséli el, ugyanott ér véget ahol a sorozat kezdődik és bár fura a Twin Peaks-nél spoilerveszélyről beszélni, de tény, hogy csak a sorozat ismeretével igazán élvezhető, értékelhető a Tűz, jöjj velem. Nem rossz, de a sorozat az alap.

COLT 2011.07.24. 20:00:16

@Nerve: Aha, hát úgy néz ki teszek vele mégis csak egy próbát, mert ha minden jól megy (kopkopkop) akkor letudom tölteni mind a két évadot magyarul+az egész estét mozifilmet.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.09.08. 21:51:31

Valaki mondjon már valami jó mostanság készült b kategóriás horrort. Belevágtam néhányba, de nem jutottam a végére: a Bereavement volt a legutóbbi próbálkozásom. Előtte az Eaters volt

COLT 2012.03.20. 17:30:57

@koimbra: A balta? Akkor az az erdős husángos zabálós fickó? Estére megnézem a címét.

Na meg x-akták, de az se nem b-kategória, se nem mostanság készült.
süti beállítások módosítása