Filmdroid

Nézzük meg a mai filmes újdonságokat, Artu!


Elköltöztünk: filmdroid.hu

Oscar-díjátadó élőben itthon is

2008.02.21. 17:30 koimbra 8 komment

Február 24.-én zajlik majd le a ceremónia, az RTL Klub hétfő hajnalban közvetíti majd az eseményt szinkrontolmácsolással.

Juhú!-gondolhatnátok sokan. Én is örvendeznék, de eszembe jutott a tavalyi közvetítés.

Szinte mindig fennmaradtam megnézni a díjátadót, tavaly ez kimaradt, de így is sikerült felvételről megnéznem. A kommentátorok amit levágtak az szégyen volt, de inkább szánalom. Albert Györgyi gondolom profi fordító/tolmács vagy hasonló, mégsem erőltette meg magát túlzottan, a fickó (nem tudom a nevét) meg mintha ott se lett volna. Egy-két résznél magukhoz kaptak és fordítottak, de volt mikor elcsevegtek maguk között, az meg hogy éppen mit beszéltek a díjátadón letojták. Olyan is volt, hogy A.GY. röhögcsélt, mert éppen poént nyomattak, de hogy mit már nem adta át. Mondta egyszer, hogy ezt nem fordíthatják le (vagy nem is akarta). Szóval jó sok szövegről, poénról lemaradhatott mindenki. A pálmát mégis az viszi, mikor DiCapriora majdnem rámászott a képernyőn keresztül egyes színészeket meg fel sem ismert, csak mondta, hogy ki az, de még véletlenül se talált bele.

Valamennyire tudok angolul, így sok dolgot magam is értettem, de nemhiába szeretném nézni jómagam is a kommentálással kiegészült műsort, mivel nem vagyok perfekt és hajnalban azért már a nyelvhasználat (értsd: idegen nyelv:)) se megy túl jól.

Szóval elhatároztam idén sem maradok fönn hajnalban, másnap majd megnézem felvételről.

Ha minden igaz idén Balázsi Panna kommentál/fordít majd. Remélem szereti a filmeket.

Jó lenne ha az RTL Klub egy filmszerető szinkrontolmácsot alkalmazna, akinek esetleg még jól is jöhet, hogy 4 órán keresztül nyomja, mert talán így fel is figyelnek rá.

Nekem egyébként tavalyról maradt erről a díjátadóról egy pozitív élmény is és ezt Jessica Biel nyújtotta. Ő nézett ki a legjobban díjátadón.


Címkék: díjak

A bejegyzés trackback címe:

https://filmdroid.blog.hu/api/trackback/id/tr8347478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.21. 07:54:12

Nekem is ez az első számú bajom a közvetítéssel, mindenesetre már tréningezem rá.
Egyébként egy aprócska javítás: ha jól tudom, nem Balázs, hanem Balázsy.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.02.21. 11:18:35

Balázsi nem? Legalábbis így írják, megint jól lehagytam. Most nézem, hogy az sg-n i-vel írják, a moziplusszon meg y-al

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.02.21. 12:11:18

Mindegy, az a lényeg, hogy lemaradt :-D

sjbee 2008.02.22. 02:25:17

A lényeg, h egy idióta cseléd. Bocs attól, aki nem így gondolja. Régen pedig bírtam, dehát én is változok na.

Condy 2008.02.22. 07:37:39

Valamelyik évben volt már Panna a kommentátor. Na, akkor utáltam meg. Fingja sincs a filmekről. Valaki olyat kéne odatenni, akin érződik, hogy imádja ezt az egész cirkuszt. Én Réz Andrást favorizálom.

buksi 2008.02.22. 09:55:05

Réz András nekem is bejön. Birom a stílusát. És nagyon tud az ipse.

gond/ol/a · http://lineas.freeblog.hu 2008.02.24. 01:28:44

fél óra múlva közvetítés? sehol nem látom jelét!
süti beállítások módosítása